Patut tahu dan penting: Kebaikan dan faedah ESP Shaklee

Assalamualaikum semua... Semoga segalanya berjalan sepertiyang dirancangkan... Dah beberapa hari Ana tak berkongsi di dalam blog comel Ana ni. Jadi, hari ni Ana nak berkongsi tentang perkara yang patut kita tahu dan penting sangat.

Apakah dia yang penting sangat tu? Memang penting sebab bulan Oktober 2014 ni adalah promo ESP. Jadi memang teramat amat penting dan patut tahu.

Kebaikan dan faedah ESP:


1. memudarkan dan menghilangkan parut - ini kerana ESP mampu memperbaiki tisu badan kita. Maka terhasillah kulit baru yang memudarkan jerawat dan akhirnya menghilangkan parut. Ini semua disebabkan oleh asid amino yang banyak dalam ESP. Asid amino penting untuk membina kulit yang awet muda :)

2. diet yang mengenyangkan - ESP juga mampu mengawal rasa lapar kita. Maka ia amat sesuai untuk mereka yang ingin mengurangkan berat badan.

3. mengawal kolestrol - paras glisemik indeks yang rendah dapat membantu mengekalkan paras gula dalam darah normal dan mengekalkan tahap kolestrol normal

4. menganjalkan payudara - ESP juga boleh mengembalikan keanjalan payudara dan kepejalan otot.

5. membanyakkan susu badan - ESP juga sangat sesuai untuk memeriahkan susu badan kita. Hasil yang lebih elok jika diambil bersama alfalfa dan ostematrix :)

6. memberi tenaga - ESP telah diuji secara klinikal mampu mengekalkan tenaga berjam-jam lamanya. Satu tong ESP dihasilkan daripada 30 kg kacang soya dan ia mampu memberi sumber tenaga segera dan boleh bertahan lama.

7. membantu masalah kesuburan - membantu menyusun semula fungsi enzim dan hormon lebih teratur untuk meningkatkan tahap kesuburan kita. ESP kaya dengan isoflovones iaitu fungsinya bersamaan dengan hormon wanita.

8. mencantikkan kulit - menghasilkan kulit baru yang lebih sihat bagi seluruh badan kita. Ia merangsang semula pembentukan kulit dan otot kita. Ia juga boleh mengembalikan radian kulit kita terutamanya kulit muka dan mengurangkan kedutan di muka kita. 

9. kesihatan jantung - ia amat sesuai untuk kesihatan jantung  kerana ESP mengandungi 14 gram protein soya dan 500 mg kalsium bagi setiap hidangan.

10. baik untuk prostat - Genistein yang terkandung dalam kacang soya terbukti keupayaan menentang dan mengekang pertumbuhan sel kanser. Ia memusnahkan radikal bebas di dalam sel badan sebelum ia menukarkan sel DNA kepada sel kanser.

Patut tahu dan penting: Kebaikan dan faedah ESP Shaklee
 
Hebatkan ESP ni. Banyak sangat kebaikan dan faedah ESP Shaklee ni. Semuanya patut kita tahu dan penting untuk tahu.

Berminat nak order. Klik di sini ye ATAU hubungi Ana di whatsapp atau sms.

Boleh hubungi Ana di:
Nor Salhana; Shaklee ID : 1077743
Fan Page FB : Cikgu Vitamin Ana (sila klik LIKE untuk info terkini)
SMS/Wechat/Whatapp : 019-4640776

Tiada ulasan:

Catat Ulasan