Set Milk Booster Shaklee - Set 3M

Set Tripple M- Set Vitamin Ibu Menyusu Paling Lengkap (Set B, Kalsium dan Soy Protein Shaklee (ESP) - highly recommended!


Set Milk Booster Shaklee
Set Milk Booster Shaklee - Set 3M


Mengandungi 4 jenis vitamin asas iaitu


Vitalea (multivitamin)
  • B-complex
  • Vitamin C
  • Ostematrix

Keistimewaanya adalah set ini dilengkapkan dengan ESP - Soy Protien Shaklee yang manfaat kepada ibu menyusu dan bayi. Sangat-sangat disyorkan kepada ibu menyusu yang menghadapi masalah dalam penyusuan iaitu, masalah pengeluaran susu yang tidak optima dan yang menghadapi masalah kekurangan stok EBM (stok susu beku).
 
Set vitammin ibu menyusu (Tripple M) ini juga amat sesuai bagi ibu menyusu yang ingin memulakan 'relactation' dan untuk meningkatkan lagi pengeluaran susu ibu. Soy Protein Shaklee banyak memberi manfaat terutamanya kepada ibu. Kerana selain membantu sebagai 'milk booster', Soy Protein Shaklee juga turut membekalkan protein yang lengkap  untuk keperluan ibu seharian dan membekalkan tenaga berpanjangan.


Manfaat Set 3M ini juga adalah dapat memperbaiki kekurangan zat dan nutrisi yang diperlukan oleh tubuh terutamanya ibu yang menyusu agar tubuh ibu menyusu dapat  baik yang secara tidak langsung meningkatkan sistempertahanan tubuh yang tinggi kepada ibu dan anak.



Untuk mengetahui bagaimana menjayakan penyusuan sila klik di sini

Nak tahu lebih lanjut... Macam mana nak order...
Boleh hubungi Ana di:
Fan Page FB : CikguVitaminAna (sila klik LIKE untuk info terkini)
SMS/Wechat/Whatapp : 019-4640776

Tiada ulasan:

Catat Ulasan