Wajah Cantik Menawan : Set D Shaklee

Set D Shaklee menghapuskan kulit kusam, tak sekata, berjerawat dan pori-pori luas

Setiap wanita ingin memiliki wajah cantik menawan, halus mulus, dan gebu. Wanita selalu didedahkan dengan persekitaran yang berkaitan keindahan dan kecantikan. Kulit yang kusam, tak sekata, berjerawat dan pori-pori luas memang merungsingkan dan menyebabkan wanita kurang keyakinan diri.

 
Penting bagi kita untuk menjaga kesihatan kulit dari dalam kerana setiap apa yang dilihat selalunya bermula dari dalaman. Secara amnya, keadaan persekitaran adalah penyebab utama kepada kerosakan kulit selain daripada faktor umur, pemakanan, dan juga alahan sehingga menyebabkan kulit mempunyai pelbagai masalah seperti jerawat, kulit kusam dan kering, pigmentasi dan banyak lagi.


Wajah Cantik Menawan : Set D Shaklee

Nak cantik? Nak kulit cantik menawan? Nak kulit yang halus dan gebu?? Nak tak??? hehe... Entri Ana kali ini nak berkongsi tentang Set D Shaklee. Set D ini juga dikenali sebagai Set Skincare yang dapat membantu penjagaan kecantikan secara semulajadi. Ramai di antara kita yang ingin mendapatkan kulit yang cantik berseri tanpa mahu berbelanja mahalkan?? Nak cantik dan nak jimat :) Set D Shaklee adalah penyelesaiannya.
 
 
 
 




Set D Shaklee ini mengandungi B Complex, Vitamin C dan Vita E Complex. Jom kita baca apa peranan utama vitamin-vitamin ini

Wajah Cantik Menawan : Set D Shaklee
 


Vitamin C
  • Sebagai Antioksidan kuat yang melindungi kulit terhadap pengaruh negatif faktor luar seperti (pencemaran, matahari, cuaca, AC, asap rokok, dsb).
  • Merangsang pembentukan dan peningkatan produksi kolagen kulit, yang akan menjaga kekenyalan, kelenturan, serta kehalusan kulit (anti aging & anti wrinkle).

Vitamin E

  • Bersifat anti-penuaan, dapat mengurangkan garis-garis halus pada wajah
  • Membantu mengelakkan pertumbuhan abnormal sel
  • Membantu memudarkan parut
 
B Complex

  • membantu dalam menukarkan karbohidrat kepada glukosa untuk penghasilan tenaga kepada tubuh badan
  • membantu dalam menukarkan lemak kepada protein( ini membantu nervous system berfungsi dengan normal)
  • Vitamin B juga penting untuk pembentukan sel badan jadi ianya penting untuk awet muda, kulit yang licin dan kelihatan muda, melambatkan rambut beruban, membantu untuk kecantikan kulit, rambut dan mata, kekuatan kuku

Apa kata mereka setelah mengamalkan Set D Shaklee ini :
 
Set D + ESP
 
Set D
Tak kenal maka tak cinta. Tak percaya? Sejujurnya Ana tidak memaksa semua untuk percaya pada kata-kata Ana, tapi Ana menyarankan anda harus mencubanya sendiri untuk anda rasai keberkesanannya. :)
 

Nak tahu lebih lanjut... Macam mana nak order...
Boleh hubungi Ana di:
Fan Page FB : CikguVitaminAna (sila klik LIKE untuk info terkini)
SMS/Wechat/Whatapp : 019-4640776



Tiada ulasan:

Catat Ulasan