Jom Jadi Cantik, Mulus dan Gebu dengan Collagen Powder Shaklee

Wajah cantik, halus, mulus dan gebu dengan Collagen!

Selamat malam semua! Entri kali nie Ana tulis tengah malam sikit... Baru dapat ilmu dari group Ana tentang collagen Shaklee untuk dapatkan kulit wajah yang mulus dan gebu... Best kan... :) Semua wanita nak cantik... Termasuklah Ana sendiri :)  Untuk cantik kenalah tahu bagaimana cara penjagaan kecantikan wajah dengan kaedah yang betul. Jangan melulu saja. Dapatkan maklumat yang tepat. Jom kenal Collagen tu apa ye...


Wajah cantik, mulus & gebu dgn Collagen Shaklee
Wajah cantik, mulus & gebu dgn Collagen Shaklee





Hari ini terdapat berlambak collagen di pasaran. Ada yang harga semurah RM10 hinggalah ratusan ringgit. Ada yang halal dan ada yang tidak diketahui statusnya. Kita sebagai pengguna perlu bijak untuk memilih. Kadang kerana terlampau nak berjimat kita sanggup beli collagen yang murah walaupun kesannya hanya ala kadar sahaja. Ingat nye!! Collagen yang murah ni selalunya tidak menjalani ujian klinikal dan hanya melalui ujian try and error sahaja. Jadi tidak hairanlah ramai yang menjadi mangsa. Ingatkan nak bertambah cantik, lain pula jadinya... Ada yg kulit mengelupas, gatal-gatal, berair macam melecur dan sebagainya.

Semua wanita memang mendambakan kecantikan. Perlu diingat penjagaan kesihatan dan kecantikan diri kita perlu dijagai dari usia muda. Jangan bila dah berusia atau pun bila dah sakit baru nak jaga kesihatan dan kecantikan diri kita.
Waktu tu kita dah terlambat...
 
Jom baca sampai habis, sebab Ana nak kongsikan cara  mengamalkan penjagaan kecantikan wajah dengan Collagen Powder Shaklee. Collagen Powder Shaklee ini istimewanya kerana:

1) merupakan supplemen kolagen hebat yang mengandungi 4000mg proprietatri RSS iaitu Red Snapper Scale Collagen, kolagen yang sangat berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah.

2) Kolegen bermolekul sangat ringan Shaklee kira-kira 1,000 Dalton* dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu peningkatan kepada sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan

3) Mudah larut dalam tubuh badan kita dan sangat mudah untuk dihidangkan dengan campuran makanan ataupun minuman kegemaran.


4) Tujuh bahan utamanya termasuk ektrak biji benih Camellia Japonica, ektrak Pfaffia, kolagen ikan, ekstak kerang-kerangan. Lactobacillus acidophilus, Vitamin C dan Vitamin B yang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luaran.
Ada Ana kongsikan testimoni pengguna Collagen Shaklee nie...

Wajah cantik, mulus & gebu dgn Collagen Shaklee
 




Adakah Collagen penting untuk diri kita?

Collagen sangat perlu untuk tubuh badan kita bagi mengekalkan keremajaan kulit dan tidak nampak tua sebelum usia. Memandangkan wanita lebih nampak berumur dari lelaki, apakata tindakan yang perlu diambil oleh kita adalah meningkatkan collagen dalam badan supaya nampak sihat kekal cergas dan bertenaga dengan penampilan anggun menawan.

Ia boleh ditingkatkan dengan pengambilan tambahan makanan tambahan kolagen bagi meningkatkan tahap kolegen dalam tubuh badan kita. Dari usia muda inilah kita kena membuat penjagaan kcantikan wajah dengan Collagen Powder Shaklee.

Kesan dan kebaikan Collagen Powder Shaklee

a) Anti Penuaan
Liang pori semakin mengecil dan berkurangan dan garis-garis halus juga dapat dikurangkan

b) Menghidratkan
Kulit semakin menjadi lembap dan halus; kurangnya terjadi kulit mengelupas atau pun kering

c)Kulit lebih Anjal dan Tegang
Kulit semakin tegang, kenyal dan lembut

d) Licin
Kulit akan licin dan berseri berbanding sebelum pengambilan yang kelihatan seperti kusam dan kelam

e) Menyuburkan
Kulit kuku dan rambut akan kelihatan bersinar dan kilat, kuat dan tebal

f) Mencerahkan
Mencantikkan kulit dan menghilangkan pigmentasi, jeragat dan jerawat. Tompokan bulat dibawah mata juga tidak akan kelihatan


Kesan pengambilannya amat cepat tau iaitu dalam tempoh seawal 7 hingga 8 minggu. Jadi apa tunggu lagi. Usia semakin bertambah dengan pergantian tahun. Maka dari seawal sekarang lah perlu kita menjaganya dan Ana yakin ramai yang ingin kelihatan sihat muda dan bertenaga serta wajah nampak bercahaya apalagi bila bersama si dia tersayang :).

Apa kata mereka yang telah bercollagen dengan Collagen Powder Shaklee. Jom kita lihat.

wajah cantik, halus, mulus dan gebu dengan collagen powder shaklee


wajah cantik, halus, mulus dan gebu dengan collagen powder shaklee


testimoni collagen powder shaklee

wajah cantik, halus, mulus dan gebu dengan collagen powder shaklee

Teruja tak? Besttt kan? Tak perlu cucuk cucuk vitamin c berbotox bagai... Wajah kita pasti cantik dan selamat. Jom kita mengamalkan penjagaan kecantikan wajah dengan Collagen Powder Shaklee, 100% natural, selamat dan berkesan.. Jom order cepat...
 
Nak tahu lebih lanjut... Macam mana nak order...
Boleh hubungi Ana di:
Fan Page FB : CikguVitaminAna (sila klik LIKE untuk info terkini)
SMS/Wechat/Whatapp : 019-4640776