Peluang untuk Mendapat Zuriat dgn Set Kesuburan Shaklee


Apa khabar dan salam sayang untuk semua... Hari nie Ana nak kongsi tentang satu kajian yang dilakukan oleh Harvard Medical School. Menurut kajian yang dibuat oleh Harvard Medical School, tahap kesuburan boleh dinaikkan dengan pengambilan Multivitamin & Multimineral.

Nampak tak... Cuba buka mata luas luas... Jika ada lagi pasangan yang belum dikurniakan zuriat, Shaklee boleh membantu...  Cuba dahulu... Kita berusaha, dan hanya Dia yang mengurniakannya... Selagi ada cara, berusahalah... Insyaallah rezeki akan sampai juga... :)
Mari baca perkongsian Ana tentang Set Kesuburan Suami Isteri dari Shaklee nie...


Set kesuburan SHAKLEE untuk wanita terdiri daripada :
Vitalea
B Complex
Vita-C
dan
GLA Complex

Set kesuburan SHAKLEE untuk lelaki terdiri daripada :
Vita Lea
B complex
Vita C
dan
Zinc Complex
Peluang untuk Mendapat Zuriat dgn Set Kesuburan Shaklee
Set Kesuburan suami isteri
Multivitamin dan Multimineral (Vita Lea) membekalkan kesemua nutrien yang diperlukan oleh tubuh. Pendek kata ia memenuhi ruang-ruang kosong dalam tubuh kita di mana mungkin kita tak cukup vitamin/mineral dari diet kita. Jadi bila badan dah cukup nutrien, pasti ia dapat berfungsi dengan lebih cekap.
 
Vitamin B Complex penting terutama untuk mereka yang merancang untuk hamil kerana ia mengandungi asid folik yang diperlukan di awal kehamilan bagi mengelakkan bayi mengalami spina bifida. 
 
Vitamin C pula untuk pembinaan dan pemulihan sel.
 
GLA Complex untuk wanita/isteri.
Zinc Complex untuk lelaki/suami. 


Bagaimana GLA Complex membantu untuk cepat hamil? 
 
GLA membantu seorang wanita menghasilkan lendir serviks yang berkualiti untuk kesuburan iaitu lendir yang berwarna putih telur. Cecair yang subur akan kelihatan jernih, licin dan anjal. Perasan tak sebulan sekali seorang wanita akan mengeluarkan cecair yang sebegitu, yakni sewaktu subur. Namun, tak semua orang mendapati cecair yang dihasilkannya sebegitu ‘subur’. Di sinilah fungsi GLA, iaitu untuk membantu dalam penghasilan cecair yang melambangkan kesuburan ini, yang membantu sperma untuk berenang ke uterus, terus ke tiub falopio untuk bersenyawa dengan sel ovum. Bukan itu saja, cecair ini juga membantu sperma untuk terus hidup dalam tiub fallopio sehingga 5 hari. Jadi, kalau tak ‘kena’ hari subur pun masih ada peluang sebab sperma masih ada di situ sampai hari ke-5.  
Zinc pula membantu menguatkan sperma :)

Jika anda masih belum dikurniakan rezeki anak, cuba periksa cecair serviks anda. Kalau cecair tu tebal, kecoklatan, kering… itu petanda kurang baik sebab ia boleh menghalang persenyawaan.

Penting untuk kita mengenali ‘cecair kesuburan’ kita ni.

Bagaimana pula kalau dah subur, adakah akan terlebih subur bila ambil GLA complex??

Jawapannya tidak, GLA complex membantu mereka yang kurang subur, tapi kalau dah subur tu takdelah sampai sebulan 2-3 kali bertelur plak... hehe.. gurau je :)
GLA Complex membantu tubuh menghasilkan ‘cecair kesuburan’ yang antara kebaikannya ialah memberi ‘ruang’ untuk sperma terus hidup dalam tiub falopio sehingga 5 hari. Zinc pula membantu menguatkan sperma.
Gabungan nutrien di atas memberikan harapan untuk menimang cahaya mata.. Jangan lupa berdoa pada Tuhan agar dikurniakan anak. Yang penting, harus jangan berhenti berusaha & berharap pada-Nya.
 
Peluang untuk Mendapat Zuriat dgn Set Kesuburan Shaklee
 
Nak tahu lebih lanjut... Macam mana nak order...
Boleh hubungi Ana di:
Fan Page FB : Cikgu Vitamin Ana (sila klik LIKE untuk info terkini)
SMS/Wechat/Whatapp : 019-4640776
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan