Vitamin untuk anak-kanak yang cerewet makan


Combo vitamin untuk anak!

 
Anak cerewet makan



Ada yang bertanya pada Ana vitamin apa yang sesuai untuk anak? Ana beri anak Ana vitamin apa? Jadi, kali ini Ana nak cerita pasal vitamin untuk kanak-kanak daripada Shaklee iaitu  Mealshakes dan Omega Guard Shaklee. Anak kita adalah harta kita yang paling bernilai sekali. Jadi, sudah semestinya yang terbaik kita usahakan untuk mereka. Betul tak?

Set Kanak Kanak Shaklee
 
Perlukah makanan tambahan untuk kanak-kanak? Asasnya, jika anak- anak kita bukan jenis yang cerewet apabila nak makan serta mendapat segala nutrien daripada makanan hariannya, makan makanan tambahan tidak perlu. Tetapi, jika sebaliknya, kita boleh memberinya makanan tambahan sebagai usaha untuk membekalkan zat-zat penting untuk menyokong tumbesaran dan kesihatan mereka.


Kesihatan dan kecerdasan anak-anak merupakan nikmat yang paling berharga untuk ibu bapa. Mencegah anak-anak dari jatuh sakit adalah jauh lebih bijak dan berbaloi berbanding merawat mereka setelah mereka sakit.




6 fakta menarik tentang Mealshakes

1. Menyediakan 24 jenis vitamin A- Z ,mineral dan ‘Trace Mineral’.
Kekurangan ‘trace mineral’ akan memberi kesan kepada penyerapan vitamin-vitamin dan menyebabkan enzim tidak aktif. Ia juga mengandungi soya lecithin yang bertindak dengan vitamin larut lemak.
*Sesuai untuk mereka yang ‘susah’ menelan pil dan juga mereka yang ingin menjaga berat badan.

2. Membekalkan Nutrien Kepada Sel-sel
Kaya dengan protein (tidak mengandungi laktosa) yang membantu dalam membentuk kulit, kuku, rambut,organ-organ, darah, sel-sel imunisasi dan sebagainya.
*Badan lebih sihat. Malah Protien juga penting untuk penghasilan susu badan. Sangat sesuai untuk ibu-ibu yang menyusukan anak.

3. Untuk Pembesaran
Mengandungi asid folik, Biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel dalam proses membesar.
*Sesuai untuk tumbuhbesaran anak-anak dan juga sesuai untuk ibu-ibu yang sedang mengandung.

4. Anti-oksida
Mengandungi vitamin A, C, E, zink dan selenium yang merupakan komponen anti-oksidan untuk anti-penuaan.
*Sesuai untuk mereka yang ingin kelihatan lebih muda dan mementingkan kecantikan.

5. Pemulihan Kulit
Mengandungi lengkap vitamin B-Kompleks, iron, copper untuk membentuk sel darah merah yang sihat, sekali gus meningkatkan warna kulit.
*Sesuai untuk mereka yang inginkan kulit yang cantik dan halus mulus.

6. Detox
Kaya dengan serat yang membantu (peristalsis kolon dan perut / buang air besar) untuk menyingkirkan lemak berlebihan dan bahan buangan daripada kolon dan perut.
*Sesuai untuk kanak-kanak serta orang dewasa yang sering mengalami masalah sembelit.
~ Rasa yang lazat digemari tua dan muda.Minuman lazat dengan fruktosa semulajadi, nutrien yang perlu untuk badan, tidak mengandungi pewarna tiruan dan gula tiruan.

 



Omega Guard Shaklee Minyak Ikan Terbaik Di Dunia

Omega Guard dihasilkan melalui suatu proses penyulingan molekul yang memekatkan asid lemak omega-3 yang bermanfaat dan semulajadi sementara menyingkirkan bahan-bahan berbahaya seperti merkuri dan plumbum yang terdapat di dalam kebanyakan jenis ikan.*
  • Mengandungi minyak ikan
  • Satu hidangan OmegaGuard menyediakan 1000mg asid lemak omega 3 termasuk DHA dan EPA.
  • DHA dan EPA dipercayai mampu mengurangkan keradangan, menggalakkan fungsi otak, sistem saraf dan fungsi mata yang perlu diperolehi melalui pemakanan.
  • Imuniti badan
  • Meningkatkan daya tumpuan dalam pembelajaran
  • Sistem peredaran darah yang teratur

Cara terbaik untuk menggalakkan pemakanan sihat tentunya dari teladan.. Kita sebagai ibu bapa adalah role model terbaik kepada anak kita. Jadi kita kena makan makanan sihat dan sediakan makanan sihat di rumah.
 
Laburkan sedikit wang untuk kesihatan, keceriaan dan kecerdasan anak-anak. Jika kita mampu membeli perhiasan rumah, hand bag, modify kereta dan lain-lain kenapa tidak mampu membelikan vitamin untuk anak ? Anak-anak kita adalah harta kita dan saham akhirat kita... :) Insyaallah...
 
Jangan tunggu lama-lama... Jom order set kanak-kanak dengan Ana... Boleh baca testimoni berikut untuk feedback pengguna :)
 
 

Testimoni Meal shake

 
Testimoni Meal shake

 
Testimoni Meal shake

 
Testimoni Meal shake


 
  
Nak tahu lebih lanjut... Macam mana nak order...
Boleh hubungi Ana di:
Fun Page FB : CikguVitaminAna (sila klik LIKE untuk info terkini)
SMS/Wechat/Whatapp : 019-4640776

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan