Kelebihan menjadi Ahli Shaklee


Alhamdulillah, rezeki semakin bertambah... Ana baru je jadi ahli dan mendapat bimbingan dari MENTOR yang hebat... Sekarang nie rasa seronok sangat, sebab order masuk hari-hari... Bersyukur sangat dengan rezekiMU Ya Allah... Betul kata mommy Ana... "Kita tak perlu cari orang untuk beli dengan kita, tetapi mereka yang datang sendiri untuk membeli dengan kita"... Kita hanya perlu buat mereka sedar tentang kesihatan dan supplemen... mereka akan datang pada kita dan membeli... selepas itu mereka pasti akan datang lagi dan lagi... atau pun mereka berminat untuk jadi ahli. :) hehe... dah gunakan dan rasa kesannya... pasti akan jatuh cinta... :D

Ramai yang bertanya bagaimana nak menjadi ahli SHAKLEE... Jadi entri Ana kali ini adalah tentang kelebihan menjadi ahli SHAKLEE dalam group Ana ye... :)
 
PESANAN ANA: Pastikan kita memilih kumpulan yang bagus dan saling membantu supaya kita akan terus cemerlang dan tidak putus asa. Alhamdulillah, Ana mendapat kumpulan yang hebat dan terbaik :)
 
Cara jadi ahli SHAKLEE
 

BAGAIMANA MENJADI AHLI SHAKLEE?

Ada 2 pilihan cara untuk menjadi ahli:-

1) Yuran Pendaftaran hanya RM65 + RM10 (WM) / RM20 (EM). Yuran ini adalah untuk MEMBER KIT yang terdiri daripada katalog, panduan produk (product guide) dan manual perniagaan (business manual).

ATAU PUN

2) Buat pembelian dalam 1 RESIT sebanyak 200 point UV (Unit Value), iaitu bersamaan dengan RM650 anda akan mendapat KEAHLIAN PERCUMA (bernilai RM65) dan juga CASH BONUS (bernilai RM30+). Penjimatan hampir RM100.
Anda boleh hubungi Ana untuk mendaftar, atau gunakan Shaklee ID 1077743 (NOR SALHANA MOHD ARSHAD) sebagai SPONSOR.




 

Cara jadi ahli SHAKLEE





Nak jadi ahli Shaklee adalah sangat mudah tau.



Cuma daftar sebagai ahli, gunakan produk SHAKLEE, dapat kumpul points... :) Bila anda dapat certain points dalam sebulan contohnya minimum 150 point untuk layakkan kita mendapat BONUS, bonus apa??? CASH BONUS tau :) Best kan. Senang aje, makan sendiri je pun dah boleh dapat bonus.

Jadi bonus tu dah boleh cover harga produk yang anda makan setiap hari. Kan dah jimat kat situ.


MAINTAIN POINT DAN KEAHLIAN

Oppp... Lupa nak cerita plak... yuran keahlian yang anda bayar tu cuma SEKALI SEUMUR HIDUP. Tak payah renew setiap tahun. Tak de tarikh luput. Boleh pakai seumur hidup.

Kalau anda cuma nak makan sendiri, tak mahu buat bisness pun boleh... tak de paksaan pun :) Anda boleh guna sendiri je... Ana tak pernah paksa 'anak-anak' Ana di buat bisness SHAKLEE.... Kalau mereka nak, mereka tahu nak cari Ana :)





Cuma gunakan produk, dan share dengan kawan-kawan dan saudara-mara je. Kalau mereka berminat, boleh beli dengan ID anda. Anda boleh beli pada harga yang murah. Iaitu 25% lebih murah daripada Retail Price. itu salah satu kelebihan menjadi ahli SHAKLEE :)

Tapi kalau anda ingin mulakan business dan dapat CASH BONUS, barulah anda perlu mencapai points tertentu setiap bulan. Tapi susah ke nak capai point bulanan tu??? tak susah pun, Ana akan bantu/bimbing tau... yang penting, diri sendiri memang nak berjaya dalam bisness SHAKLEE ni... itu je... :)
 
 
Cara jadi ahli SHAKLEE

 
PERLUKAN MODAL UNTUK BISNESS SHAKLEE KE???
 
Tak perlu risau, jika ada customer datang nak membeli dengan kita...Ambik je order mereka, minta mereka bank in duit. Lepas tu kita just order dan bayar je di SHAKLEE online... SHAKLEE yang akan hantar pada customer kita tu... senangkan... tak perlukan modal pun... BUT...
Jika nak simpan stok sendiri di rumah, pandai-pandailah nak laburkan berapa banyak ye... :)


Best kan... Senang je dengan SHAKLEE nie :)
KELEBIHAN MENJADI AHLI SHAKLEE

1) Boleh membeli produk Shaklee pada harga ahli. (25% less than retail price)

2) Dapat BONUS hasil pembelian/jualan setiap bulan 5%-21%. Makan sendiri pun boleh dapat bonus.

3) BERPELUANG membuat bisness Shaklee, (online dah offline) dengan bantuan ANA.

4) ACCESS kepada SPECIAL GROUP Ana untuk testimoni dan maklumat terperinci mengenai produk-produk Shaklee.

5) Mereka yang register dengan Ana juga akan masukkan ke dalam sebuah group Shaklee di Facebook. Dalam group ini, anda akan didedahkan dengan rahsia rahsia bagaimana menjalankan business secara online. Tip-tip untuk berjaya dalam bisness online pun ada. Anda akan dibimbing untuk berjaya dalam perniagaan online ini.

Jika hendak berjaya, kita mesti dikelilingi oleh mereka yang sudah berjaya. Kita sedut ilmu dan aura mereka :) Barulah kita mampu menjadi seperti mereka yang berjaya.





Anda tanya satu soalan, 10-20 orang yang akan menjawab untuk membantu anda. Semua orang nak tarik anda ke atas. Tak ade orang yang nak tolak anda ke bawah :) Lagi pun, MLM Shaklee halal ye... :) Boleh baca di sini.

TUNGGU APA LAGI... JOM LAH DAFTAR SEGERA :)

Cara jadi ahli SHAKLEE


Caranya, berikan detail yang Ana perlukan dan jangan lupa yuran keahlian sekali ye..., nanti Ana tolong daftarkan. Anda hanya tunggu sehingga member kit sampai...

Boleh tak? ada yang tak faham ke? Kalau ada pertanyaan dan berminat untuk menjadi ahli SHAKLEE boleh PM Ana di fb @ sms/whatapp/wechat Ana di 019-4640776... :)

Ana akan proses pendaftaran anda atau pun anda boleh juga walk in ke mana-mana cawangan SHAKLEE dan mendaftar di bawah ID Shaklee Ana iaitu 1077743 dan anda akan diberikan bimbingan daripada Ana :)

Boleh hubungi Ana di:
Fun Page FB : Cikgu Vitamin Ana (sila klik LIKE untuk info terkini)
SMS/Wechat/Whatapp : 019-4640776


Tiada ulasan:

Catat Ulasan