Faedah & Kebaikan Energizing Soy Protein Shaklee

Jom Nikmati Kebaikan ESP !

Entri kali ini Ana nak kongsi mengenai kebaikan dan faedah Energizing Soy Protein ESP. Ramai yang bertanya apa itu ESP? Apakah kebaikan ESP?


faedah dan kebaikan esp shaklee





ESP ni adalah produk paling glamour dan hot product Shaklee tau. Ramai yang telah jatuh cinta pandang pertama apabila merasai ESP ni. Betul.. Ana tak tipu... Ramai dah customer Ana dan kawan-kawan yang ambil cakap macam tu... ESP ni memang best!!.


Apakah yang bagusnya ESP ni? Bagi mereka yang belum tahu, jemputlah baca entri ini sampai habis.

Kenapa ramai jatuh cinta dengan ESP?
Pertama sekali, ESP adalah untuk semua. Tidak terhad pada ibu menyusu atau wanita yang ingin cantik sahaja. Remaja boleh ambil ESP, nenek, atuk malah orang lelaki juga boleh ambil ESP. One for ALL. Satu canister ESP boleh dirasai oleh semua isi rumah (cuma kanak-kanak tidak digalakkan).
1 canister ESP = 850gm. Boleh tahan 1-2 bulan penggunaan nya tau :)

Kenapa ESP penting?
ESP adalah serbuk protein berkualiti tinggi yang telah melalui kajian klinikal yang paling banyak. Ia mengandungi kacang soya non - GMO dan mengandungi 22 jenis asid amino, yang penting rendah lemak dan rendah kolestrol. Badan kita ni penuh dengan sel-sel. Kuku, kulit, otot-otot dan lain-lain yang mana semuanya berasal daripada protein. Jadi, secara ringkasnya,

SEL --> TISU --> ORGAN --> SISTEM --> BADAN KITA



Dan disebabkan itu, badan kita sangat memerlukan protein. Sebabnya makanan utama bagi sel ialah protein. Sel yang sihat dapat menghasilkan tubuh badan yang sihat.
 
Apa faedah ESP?
Faedah ESP memang banyak. Antaranya:

1. Kekal Muda : Asid Amino membina otot manusia, kuku, rambut, darah, organ, kulit, kelenjar, 50,000 jenis protein, 20,000 jenis enzim dan lain-lain. Pengambilan Energizing Soy Protein Shaklee adalah kunci untuk mengekalkan kulit muda dan otot serta memastikan kita sentiasa bertenaga.
2. Hormon Berasaskan Tumbuhan Semulajadi – kacang soya adalah tumbuhan yang hanya kaya dalam isoflavon yang sama dengan fungsi hormon wanita. Ia membantu dalam mengurangkan paras kolesterol dan mencegah osteoporosis dan penyakit jantung.
 

3. Memulihkan Fungsi Prostat Lelaki - genistein dalam kacang soya telah membuktikan bahawa ia mempunyai keupayaan untuk menghalang pertumbuhan dan mencegah sel kanser daripada merebak. Ia memusnahkan radikal bebas dalam sel-sel kita sebelum radikal bebas bermutasi DNA sel-sel menjadi sel-sel kanser. Ia juga menjaga rahim dan ovari, kitaran haid dan prostat.

4. Kulit berseri dan anjal – Merangsang regenerasi kulit dan otot, memulihkan kedutan, sebagai anti-penuaan, mengembalikan keserian kulit dan kelembutan-lembutan otot, sekali gus mempercepatkan pemulihan luka dan menghilangkan parut.

5. Pemberi tenaga segera – Membekalkan tenaga segera dan meningkatkan sistem imun, dengan itu ia memulihkan keletihan, migrain, insomnia dan tekanan gejala yang berkaitan seperti kemurungan, kebimbangan, ketakutan, dll.

6. Memulihkan Pigmentasi – Melambatkan proses uban, rambut gugur, masalah keadaan rambut, pigmentasi, freckles.

7. Memperbaiki Memori – Menguatkan ingatan, kecergasan, keupayaan seksual, dan sebagainya.

 


Jadi apa tunggu lagi?? Perkara yang baik tak elok kita tangguhkan. Jangan berlengah untuk merasai kebaikan ESP ini. Dapatkan ESP ini bukan untuk anda seorang sahaja tetapi untuk seisi keluarga!

Mari baca nie. Ana kongsikan testimoni menarik pengguna ESP

susu melimpah ruah selepas makan ESP Shaklee



testimoni kebaikan esp = susu banyak



testimoni esp - tambah susu dan kulit semakin cantik



testimoni esp - breast kulit semakin cantik
 
 
Nak tahu lebih lanjut... Macam mana nak order...
Boleh hubungi Ana di:
Fan Page FB : CikguVitaminAna (sila klik LIKE untuk info terkini)
SMS/Wechat/Whatapp : 019-4640776

Tiada ulasan:

Catat Ulasan