Set Breastfeeding Milk Booster Shaklee


Set Vitamin Susu Meriah Shaklee:)

Milk Booster untuk Ibu Bertenaga & Anak Sihat


Apakah vitamin penting untuk ibu menyusu?

Nak tahu rahsianya... Vitamin Shaklee lah ... :) So,hari ini ana nak cerita bagaimana menghasilkan susu ibu yang penuh nutrisi, pekat dan menyelerakan...hehe :) Ibu menyusu mesti mengekalkan momentum tenaga dan diri untuk cergas dan sihat. Tambahan pula ibu menyusu bukan sahaja berkhidmat untuk diri sendiri tetapi juga untuk anak dan suami. Maka tidak hairanlah ibu-ibu perlu pandai menjaga kesihatan diri luaran dan dalaman demi menjayakan misi 3 dalam 1 ini.

 
Untuk kekal sihat, cergas dan bertenaga ibu menyusu boleh mengambil vitamin sebagai makanan tambahan atau booster. Tak faham ke??? Macam nie... Ibu sihat maka susu yang dihasilkan juga mestilah sihatkan. Susu yang dihasilkan bukan sahaja sihat malah menjadi penuh nutrisi, pekat dan nampak sedap je. :) 
 
Ni Ana serta kan pic perbezaannya...
 


Set Breastfeeding Shaklee - milk booster
sebelah kanan susu ibu dengan amalan vitamin

 
 
Seorang customer berkongsi cerita, sejak dia mengambil vitamin ibu menyusu ini anaknya tidak lagi meragam dan cepat lapar. Tidur malam pun tidak kerap terganggu. Jika sebelum ini bayi dia selalu sahaja cepat lapar dan kerap menyusu sehinggakan kadang-kadang dia berasa berputus asa untuk menjayakan penyusuan ini  kerana dirinya yang sudah kehabisan tenaga dan keletihan.
 
Lihat, ternyata ibu-ibu boleh berjaya dan dapat menyusukan bayi mereka dengan gembira dan tenang asalkan mereka mengamalkan vitamin ibu menyusu ini disamping berdisiplin menjaga pantang larang dalam tempoh penyusuan ini. Tips dan panduan pantang larang penyusuan akan Ana kongsikan dalam entri akan datang :)
 
Secara asasnya semua vitamin dalam set vitamin ibu menyusu yang diperkenalkan memberikan manfaat kesihatan yang banyak kepada ibu seperti menambah tenaga (mengurangkan kepenatan), kekal cergas dan ceria serta yang utama sekali adalah mengurang stress.

Hati yang tenang, badan yang sihat dapat menggerakkan 'spirit' minda bawah sedar kita untuk menghasilkan susu dengan banyak. Oleh sebab itu, set vitamin ibu menyusu Shaklee banyak membantu ibu-ibu menyusu menjayakan tempoh penyusuan sehingga dua tahun dan lebih lagi.

 
Berikut adalah senarai set vitamin ibu menyusu yang sesuai untuk ibu yang menyusukan dan anak.

Set Breastfeeding Shaklee
 
Set B - Set Asas Vitamin Ibu Menyusu dengan Alfalfa Complex

Nak tahu lebih lanjut lagi.. sila klik di sini.
 
 
Set Breastfeeding Shaklee - Milk Booster

Set Eu 4 Pack - Set Vitamin Ibu Menyusu dengan Ostematrix tanpa Alfalfa Complex
Nak tahu lebih lanjut lagi, sila klik di sini.
 

Set Breastfeeding Shaklee - Milk Booster
 
 
Set E - Set Vitamin Ibu Menyusu dengan Ostematrix (Kalsium)
Nak tahu lebih lanjut lagi, sila klik di sini


Set Breastfeeding - milk booster
 

Set Tripple M- Set Vitamin Ibu Menyusu Paling Lengkap (Set B, Kalsium dan Soy Protein Shaklee (ESP) - highly recommended!
Nak tahu lebih lanjut lagi, sila klik di sini


Untuk mengetahui bagaimana menjayakan penyusuan sila klik di sini
 
Nak tahu lebih lanjut... Macam mana nak order...
Boleh hubungi Ana di:
Fan Page FB : CikguVitaminAna (sila klik LIKE untuk info terkini)
SMS/Wechat/Whatapp : 019-4640776

Tiada ulasan:

Catat Ulasan