Tips atasi perut buncit bukan sebab mengandung

with 0 Comment
"Hai Ana. Lamanya tak jumpa ko. Dah lain lah sekarang ni.... Ko mengandung ke Ana?" hah... apa?? terus sentap bila ditanya soalan tu...

Mana tak sentapnya. Kita yang tak mengandung dikatakan mengandung... huhu... nampak sangat perut dah maju ke depan... Tak mengandung pun, kawan - kawan nampak macam mengandung. Macam mana ni? Apa yang perlu dibuat...

Pernah alami situasi begitu. Seram gak bila baca kan... Tapi itulah yang bakal berlaku jika perut kita ni buncit. Nampak macam preggy mommy plak... :(

Bagi wanita, masalah perut, punggung dan peha akan timbul apabila dah beranak nanti. Perut buncit. Punggung lebar. Peha besar. Badan dah jadi bentuk buah pear. Masalah besar sungguh ni....

Ana ada tips mudah. Harga mampu milik. :)

Ana sendiri amalkan selepas bersalin anak ke 4 Ana. Memang ada perubahan positif pada perut buncit Ana ni. Ana ambik selama sebulan je. Pada mulanya tak perasan pun. Tapi saja try baju lama dalam almari. Sedang elok plak di tubuh. Terkejut jugak lah. Macam tak bercaya je....

Apa yang Ana ambik? Jeng jeng jeng.... ????!!!


Tips atasi perut buncit bukan sebab mengandung
Atasi perut buncit dengan Herblax
Ana ambik Herblax Shaklee. Memang terbaik untuk mengempiskan perut buncit. Terbukti berkesan. Sebab Ana sendiri dah rasainya...

Apa yang Herblax ni lakukan ye?

Ia membersihkan najis yang tersumbat dan mampu merangsang usus untuk mempercepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita. Usus tersumbat nilah salah satu punca perut kita buncit.

Tips atasi perut buncit bukan sebab mengandung
Ana selepas 11 bulan bersalinkan baby Shafa'.

Jom cuba Herblax ni untuk kempiskan perut buncit tu. Tak salah untuk mencuba. :)

Sila klik di sini untuk info lanjut tentang Herblax Shaklee


Boleh hubungi Ana di:
Nor Salhana; Shaklee ID : 1077743
email : anaadnicollection@yahoo.com
Fan Page FB : Cikgu Vitamin Ana (sila klik LIKE untuk info terkini)
SMS/Wechat/Whatapp : 019-4640776

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright Ana Adni Collection 2011. Dikuasakan oleh Blogger.

SEBARANG PERTANYAAN?

SEBARANG PERTANYAAN?
HUBUNGI ANA

Jom BerShaklee

Jom BerShaklee
Jom Order :)

Terima kasih, datang lagi...

JOM LIKE PAGE FACEBOOK ANA

JOM LIKE PAGE FACEBOOK ANA
CIKGU VITAMIN ANA

PROMO TAMBAHAN

PROMO TAMBAHAN
MAC 2015

PROMOSI HEBAT

PROMOSI HEBAT
MAC 2015

Popular Posts

Set Subur Lelaki/Wanita

Set Kurus Shaklee Yang Superb

Set Ibu Menyusu Kekal Slim

Set Bersalin/Berpantang Yg Hot!!

About Me

Foto saya

Salhana Arshad @ owner of Cikgu Vitamin Ana... Saya Pengedar Sah SHAKLEE seluruh Malaysia. SID saya 1077743. Inspirasi sihat, bahagia dan berjaya :)

Followers Google+ Mama Adni