Solat dengan senang selepas hilang sakit lutut

with 0 Comment
Alhamdulillah. Sekarang dah tak berlaku seperti tu. Tak sakit dah lutut Ana ni. Nak solat pun senang. Tidak waktu nak sujud dan bangun dari sujud punyalah sakit.

Nak naik dan turun tangga di sekolah pun dah tiada masalah. Semuanya hilang. Mula mula tu tak perasan pun, kemudian baru Ana sedar dalam seminggu ni dah tak sakit lutut apabila melakukan aktiviti harian Ana.

Apa yang Ana buat?

Ada dua perkata yang Ana buat.. Ana akan kongsikan...

Pertama, Ana kuruskan badanlah... Tak mahu dah mok mok macam dulu... hehe... berat badan lah yang mempengaruhi sakit lutut kita tu. Badan ringan lutut pun tak sakit. Bagaimana Ana kuruskan badan... yang tu akan Ana kongsikan dalam entri akan datang.

Kedua, Ana amalkan Ostematrix, Omega Guard dan juga Advande Joint Health Tablet (AJHT).... Alhamdulillah berkesan. Tiada lagi sakit di sendi lutut Ana ni.

Apa peranan Ostematrix dan AJHT ni...

Cara Ostematrix Membantu?
Dikenali sebagai calcium-magnesium. Pengambilan kalsium penting untuk pembentukan tulang yang kuat. Jika kita kekurangan kalsium tulang akan mudah retak, patah juga rosak. Pengambilan kalsium sangat memberi kesan yang baik kepada tulang. Tulang yang sihat menyumbang kepada sendi yang sihat.
 
Cara Joint Health Tablet  Membantu?
  • Tidak mengandungi kondroitin sulfat sebab ia tidak diserap dengan baik bila diambil secara oral.
  • Kajian terkini menunjukkan kondroitin sulfat mengganggu penyerapan glukosamina yang biasanya senang diserap .
  • Ekstrak Jagung, menambahkan fungsi kusyen kepada sendi. Menyebabkan pergeselan antara sendi yang menyakitkan menjadi lega dan kurang sakit.
  • Vitamin C, Tembaga, Zinc dan Mangan, beri kesan tisu penyambung yang sihat. Ini akan mengurangkan risiko sendi rosak dan seterusnya, tulang juga dapat dipelihara.

  • Cara Omega Guard Membantu?
    Dihasilkan dari ikan laut dalam yang berkualiti tinggi. Dengan proses begitu teliti, untuk penghasilan Omega 3 dan Omega 6 yang 'mantap'.

    Secara semulajadi, minyak ikan Shaklee ini bersifat anti radang atau anti imflamasi. Jadi, ini akan mengurangakan keradangan yang berlaku akibat sakit sendi arthritis. Ia juga bertindak memelihara sendi. Caranya? Asid lemak Omega 3 mencegah kemusnahan enzim yang bentuk tisu rawan untuk perlindungan sendi. Hasilnya sendi yang lebih sihat akan dinikmati oleh pesakit sendi.
    Solat dengan senang selepas hilang sakit lutut

    Jomlah order segera. Boleh dapatkan dari Ana. Nanti Ana kongsikan juga cara untuk turunkan berat badan dengan berkesan...
     
    Boleh hubungi Ana di:
    Nor Salhana; Shaklee ID : 1077743
    email : anaadnicollection@yahoo.com
    Fan Page FB : Cikgu Vitamin Ana (sila klik LIKE untuk info terkini)
    SMS/Wechat/Whatapp : 019-4640776

    LinkWithin

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
    Copyright Ana Adni Collection 2011. Dikuasakan oleh Blogger.

    SEBARANG PERTANYAAN?

    SEBARANG PERTANYAAN?
    HUBUNGI ANA

    Jom BerShaklee

    Jom BerShaklee
    Jom Order :)

    Terima kasih, datang lagi...

    JOM LIKE PAGE FACEBOOK ANA

    JOM LIKE PAGE FACEBOOK ANA
    CIKGU VITAMIN ANA

    PROMO TAMBAHAN

    PROMO TAMBAHAN
    MAC 2015

    PROMOSI HEBAT

    PROMOSI HEBAT
    MAC 2015

    Popular Posts

    Set Subur Lelaki/Wanita

    Set Kurus Shaklee Yang Superb

    Set Ibu Menyusu Kekal Slim

    Set Bersalin/Berpantang Yg Hot!!

    About Me

    Foto saya

    Salhana Arshad @ owner of Cikgu Vitamin Ana... Saya Pengedar Sah SHAKLEE seluruh Malaysia. SID saya 1077743. Inspirasi sihat, bahagia dan berjaya :)

    Followers Google+ Mama Adni