Berpuasa sambil menjayakan penyusuan

Nak Puasa tapi tetap nak menyusukan anak!

Pejam celik pejam celik , ramadhan makin hampir. Ramai ibu yang bertanya apakah supplemen yang membantu penyusuan? Sebenarnya antara supplemen yang banyak membantu sepanjang penyusuan adalah alfalfa, ESP dan performance drink. Begitu juga dengan supplemen lain seperti vitalea, b complex dan vitamin C. Jom tengok cadangan Ana dalam jadual yang mudah buat rujukan ibu yang bakal berpuasa dan bakal menggantikan puasa.
J


Berpuasa sambil menjayakan penyusuan
 



Waktu sahur:
Selepas makan nasi atau apa jua juadah bersahur serta kurma , tambahkan minuman Performance dan ESP( Gabungan terbaik ) dan makan 3 biji Alfalfa

Waktu Berbuka:
Berbukalah dengan juadah berbuka seperti biasa disertai kurma , tambahkanjuga dalam menu minuman Performance dan ESP ( untuk dapatkan better result ) dan 2 biji alfalfa.

Sebelum tidur:
Amalkan minum segelas ESP dan vitamin lain iaitu Vitalea@multivitamin (jarakkan pengambilannya dengan ESP ), B complex dan Vitamin C.
 

Ana rasa nilah jadual paling mudah untuk diamalkan. Hanya bancuhkan 1 sudu besar ESP dan 1 sudu besar Performance ke dalam 250 ml air. Boleh buat lebih pekat mengikut citarasa si ibu.


Vitamin ini membantu badan ibu sentiasa bertenaga dan tidak kehausan sepanjang berpuasa. Terdapat pendapat yang mencadangkan pengambilan 100plus sepanjang berbuka namun minuman ini berkabornat dan boleh mengganggu sistem perut di mana boleh menyebabkan si ibu dan anak menyusu mengalami keragaman perut jika diambil dalam kuantiti yang banyak.

Ok… Selamat mencuba…
Kalau nak order supplemen, silalah hubungi Ana ye…

Boleh hubungi Ana di:
Nor Salhana; Shaklee ID : 1077743
Fan Page FB : Cikgu Vitamin Ana (sila klik LIKE untuk info terkini)
SMS/Wechat/Whatapp : 019-4640776

Tiada ulasan:

Catat Ulasan