Berniaga hanya dari rumah tanpa modal

Kos sara hidup yang semakin meningkat menyebabkan ramai yang mencari pendapatan sampingan bagi menampung keperluan harian.

Termasuk juga dengan Ana.

Setelah bertemu jodoh dengan bisnes shaklee, sedikit sebanyak Ana dapat membantu suami dalam menguruskan perbelanjaan harian.
 
Berniaga hanya dari rumah tanpa modal
Group Shaklee Ana yang superb best
 

Mana tidaknya, setiap bulan pasti ada lebihan tidak kurang RM2000 dalam akaun.
Banyak yang Ana boleh selesaikan dengan bonus yang shaklee bagi ni.

Yang bestnya, kami bekerja secara berkumpulan dengan bimbingan mentor-mentor yang hebat.
Perlu modal ke??
Ramai yang tertanya-tanya,berapa modal yang diperlukan untuk memulakan bisnes shaklee? perlu ke beli stok terlebih dahulu dan letakkan di rumah? Jawapannya.. anda tidak perlu keluarkan satu sen modal pun. Anda hanya perlu keluarkan RM75 untuk pendaftaran ahli. InsyaAllah,jika anda usaha dengan lebih gigih, RM75 akan dibayar berkali-kali ganda.

Ana hanya menggunakan duit bonus sahaja untuk dijadikan modal bagi membeli stok shaklee di rumah. Ana perlu meletakkan stok di rumah memandangkan ramai pengguna Shaklee Ana berada di sekitar rumah dan mereka selalu mengharapkan stok sampai ke tangan mereka dengan cepat.

Jika ada pelanggan yang ingin membeli, anda hanya gunakan wang yang mereka bayar untuk membuat order ke Shaklee. Yang paling seronoknya, anda tidak perlu membungkus segala stok-stok untuk di pos, segalanya pihak Shaklee akan uruskan. Yang pentingnya, jangan lupa letakkan alamat penerima.

Senang bukan bisnes shaklee? Anda tidak perlu mengeluarkan modal beribu sehinggakan terpaksa membuat pinjaman tetapi yang pasti anda dapat membayar hutang beribu dengan bonus shaklee. Kepada yang berminat untuk memulakan bisnes shaklee, pilihlah LEADER atau GROUP yang anda yakin dapat membimbing anda sehingga berjaya. Jika anda berminat untuk menyertai Group Superb Cemerlang Ana, boleh hubungi Ana untuk Ana bimbing anda sehingga berjaya.
Tak susah pun nak berjaya. Copy paste sahaja apa yang Ana buat ye. Risau anda duduk jauh dari Ana. Jangan bimbang. Ana akan bimbing segalanya secara online ye. Kelas online, group fb, whats app group, telegram group dan yang penting, Ana akan tolong set up blog kepada anak anak Ana yang tak tahu pasal it dan berblog ni. Kita belajar sama sama. Lama lama jadi pandai dan berjaya.
 
Berminat nak tambah pendapatan, jom sertai Ana dalam group Superb Cemerlang Ana ye. Jangan lupa hubungi Ana ye....
 
Boleh hubungi Ana di:
Nor Salhana; Shaklee ID : 1077743
Fan Page FB : Cikgu Vitamin Ana (sila klik LIKE untuk info terkini)
SMS/Wechat/Whatapp : 019-4640776

Tiada ulasan:

Catat Ulasan