Buy 6 FREE 1, Promo ESP Mac 2014


Salam sayang kepada semua yang sudi membaca blog comel ana nie. Kali nie Ana nak berkongsi tentang promo Shaklee untuk bulan Mac 2014 ni, iaitu buy 6 free 1 lagi… hehe.. best kan. Apa yang buy 6 free 1 nie ye… jom baca lagi, Ana kongsikan.

Bagi bulan Mac 2014 nie, Cikgu Vitamin Ana ada membuat promosi buy 6 free 1 untuk produk paling hot iaitu ESP atau pun Energising Soy Protein. Memang best sangat ESP nie. Sebabnya… jom baca lagi… J

Buy 6 FREE 1, Promo ESP Mac 2014


Sebab ESP perlu ada dalam diet harian anda.
  • ·         membantu membina dan perbaiki tisu-tisu badan
  • ·         Ia memberi tenaga yang berpanjangan dan membaikpulih sel-sel dan tisu-tisu yang rosak.
  • ·         menyediakan 14 gram protein kacang soya dalam setiap hidangan untuk kesihatan jantung
  • ·         Diproses dengan air (bukan dengan bahan kimia) bagi mengekalkan sumber semula jadi isoflavones seperti genistein dan daidzein.
  • ·         setiap hidangan membekalkan 50% daripada Nilai Harian kalsium untuk menyokong tulang yang kuat
  • ·         kandungan fitoestrogen untuk kesihatan prostat, payudara dan menepous
  • ·         indeks glisemik yang rendah untuk membantu mengekalkan paras gula dalam darah
  • ·         Shaklee hanya menggunakan protein soya yang tidak diubahsuai genetiknya, iaitu Non-GMO (Non-Genetically Modified Organism), dimana ia disahkan melalui Identity Preservation Program. Program ini memastikan soya yang digunakan dipantau dengan ketat dan dikawal sejak mula ditanam, dituai hinggalah diproses.
  • ·         tidak mengandungi kolesterol dan laktosa.
  • ·         Ia mengandungi semua asid-asid amino yang diperlukan oleh tubuh anda bagi mengekal tisu-tisu yang sihat, termasuk 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh dengan sendirinya.
  • ·         Tidak mengandungi perisa tiruan, pemanis, pewarna dan bahan pengawet.
Manfaat ESP Shaklee

Faedah Minum ESP Untuk Anda


·         Pelajar dan pekerja atau individu dewasa : As energy booster (kalau minum pagi2 tu. terasa energetic dan tak rasa lapar sangat.. so bonuslah for weight management)

·         Lelaki : melindungi dari sebarang penyakit kronik

·         Ibu mengandung : for a healthier pregnancy – well-grown fetus

·         Wanita : keanjalan kulit… (protein penting kepada mereka yang ingin kulit yang cantik dan ton warna yang sekata. Mereka yang mempunyai bekas jerawat yang berwarna hitam adalah disebabkan kekurangan protien untuk membina sel baru dan menyingkirkan sel mati yang berwarna hitam tersebut.

Bestkan ESP nie… Rugi kalau tak ambil peluang nie. Lagi pun promo nie hanya untuk bulan Mac 2014 nie sahaja. Tak bila lagi nak dapat promosi yang best nie lagi. Ada lagi yang Ana nak kongsikan…

Kalau ambik set promosi buy 6 free 1 nie, kita juga boleh dapat keahlian percuma dari Shaklee tau. Kan dah jimat lagi.. dah lah jimat dapat satu free dapat plak keahlian percuma. Memang terbaik untuk uuoolll tau. Hehe… jommm… ape tunggu lagi… grap cepat… takut nanti habis stok plak, melepas…

Keahlian percuma dgn ESP

Nak tahu lebih lanjut... Macam mana nak order...
Boleh hubungi Ana di:
Fan Page FB : Cikgu Vitamin Ana (sila klik LIKE untuk info terkini)
SMS/Wechat/Whatapp : 019-4640776

Tiada ulasan:

Catat Ulasan