Atasi senggugut dgn GLA Complex Shaklee

with 0 Comment

Ramai di antara kita yang menghadapi senggugut ketika haid. Kadar kesakitan berbeza-beza di antara satu orang dengan orang yang lain. Ada yang sampai tahap berguling-guling atau sakit ala-ala sahaja. Senggugut terbahagi kepada dua:

 
Atasi senggugut dgn GLA Complex Shaklee


  • Primary Spasmodic Dysmenorrhea

Senggugut jenis ini biasa terjadi kepada hampir semua perempuan. Ini kerana saluran pangkal rahim yang masih sempit di kalangan gadis remaja.



  • Congestive Dysmenorrhea

Senggugut jenis ini disebabkan oleh penyakit di alat peranakan. Penyakit yang biasa dikaitkan adalah endometriosis, adenomyosis, fibroids dan jangkitan kuman pada organ peranakan. 


Terdapat banyak rawatan kepada penyakit senggugut teruk ini. Sebagai contoh sakit senggugut yang teruk yang disebabkan oleh endometriosis perlu melalui proses pembedahan, dimana tiada jaminan bahawa endometriosis akan terus hilang. Mungkin perlu dibedah beberapa kali jika endometriosis masih ada.

 
Macam mana nak elakkan pembedahan. Bolehlah cuba vitamin Shaklee nie. Dengan pengambilan yang konsisten sengugut teruk akan hilang, dan bonus lagi, kulit muka pun bertambah cantik berseri. Apakah dia vitamin Shaklee tu???? GLA Complex Shaklee adalah jawapan kepada segala masalah yang berkaitan senggugut. 
 

Atasi senggugut dgn GLA Complex Shaklee

Doktor pun cakap tak elok nak bedah-bedah, insyaallah amalkan GLA secara konsisten dan yakinlah pada Allah, segala penyakit yang berkaitan senggugut teruk akan hilang. Juga kebaikan yang lain kulit muka jadi cantik berseri, jeragat hilang dan juga kepada yang menantikan kehadiran cahaya mata, GLA adalah salah satu caranya. Jom baca testimoni mereka yang dah guna GLA Complex ni...

Atasi senggugut dgn GLA Complex Shaklee

Jom dapatkan GLA Complex Shaklee dengan kadar segera. Boleh terus hubungi Ana untuk pembelian ye… COD kawasan Jitra, Bukit Kayu Hitam dan Alor Star pun boleh jugak.


Nak tahu lebih lanjut... Macam mana nak order...
Boleh hubungi Ana di:
Fan Page FB : Cikgu Vitamin Ana (sila klik LIKE untuk info terkini)
SMS/Wechat/Whatapp : 019-4640776

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright Ana Adni Collection 2011. Dikuasakan oleh Blogger.

SEBARANG PERTANYAAN?

SEBARANG PERTANYAAN?
HUBUNGI ANA

Jom BerShaklee

Jom BerShaklee
Jom Order :)

Terima kasih, datang lagi...

JOM LIKE PAGE FACEBOOK ANA

JOM LIKE PAGE FACEBOOK ANA
CIKGU VITAMIN ANA

PROMO TAMBAHAN

PROMO TAMBAHAN
MAC 2015

PROMOSI HEBAT

PROMOSI HEBAT
MAC 2015

Popular Posts

Set Subur Lelaki/Wanita

Set Kurus Shaklee Yang Superb

Set Ibu Menyusu Kekal Slim

Set Bersalin/Berpantang Yg Hot!!

About Me

Foto saya

Salhana Arshad @ owner of Cikgu Vitamin Ana... Saya Pengedar Sah SHAKLEE seluruh Malaysia. SID saya 1077743. Inspirasi sihat, bahagia dan berjaya :)

Followers Google+ Mama Adni