Performance Drink Minuman Isotonik di Bulan Puasa


Minuman isotonik di bulan puasa

Puasa hampir tiba. bulan Ramadhan bulan yang amat dinantikan oleh umat islam yang bertaqwa. Mari kita pertingkatkan ibadat puasa.

Selain daripada berpenat lelah menunaikan ibadah puasa, dalam masa yang sama juga kita mendapat ganjaran yang besar daripada hasil ibadah tersebut, tetapi dengan syarat bahawa ibadah tersebut mestilah ditunaikan dengan cara yang dikehendaki oleh sunnah. Mendapat keseronokan berupa pahala dan keampunan adalah cita-cita seorang mukmin yang baik.


Ketika berpuasa kita kehilangan air di dalam badan akibat panas ketika siang hari. Jadi kita perlu mengekalkan kadar dehydration di kadar yang minima. Macam mana nak elak dehydration ni? Jangan gusar dan risau.

Performance Drink Minuman Isotonik di Bulan Puasa


Shaklee ada Performance Drink, iaitu minuman isotonik di bulan puasa. Ia mampu memberi kecergasan dan sesuai untuk seisi keluarga. Amat disyorkan sepanjang berpuasa dan ketika cuaca panas sekarang ini untuk mengekalkan kadar bendalir dalam tubuh.

Performance Drink berperisa oren boleh dinikmati oleh:


1.    Ia adalah minuman ahli sukan yang mengandungi imbangan elektrolit yang sempurna untuk membantu mencegah dehydration, seperti fungsi minuman isotonik.
2.    Ia membekalkan 3 jenis karbohidrat bagi tenaga dan stamina.
3.    Amat sesuai untuk mengelakkan kemeruduman susu ketika berpuasa (bagi ibu yang menyusukan) kerana ia membantu tubuh kita menjaga kestabilan bendalir agar tidak kekeringan.
4.    Ia bukan saja untuk ibu menyusu/mengandung semasa berpuasa, tapi sesuai untuk semua, terutama yang kerja di tengah panas.
5.    Sesuai juga diberikan kepada kanak-kanak yang demam
6.    Sesuai juga diambil oleh pesakit Diabetis kerana dapat memelihara tahap gula dalam darah bagi mengekalkan keupayaan tenaga dalam meningkatkan stamina.

 

Formula unik dalam Performance Drink

Opti-Lyte adalah campuran saintifik elektrolit untuk menyokong tahap penghidratan optimum. Ia terbukti secara klinikal untuk penghidratan yang lebih baik daripada air dan mempunyai lebih banyak elektrolit dari jenama yang terkemuka.


Formula khas Opti-Lyte ini juga digabungkan dengan gabungan karbohidrat unik untuk memberikan tenaga segera dan berterusan serta menyokongpenghidratan optimum.


Gabungan karbohidrat yang dimaksudkan (dulu dikenali sebagai formula OptiCarb), termasuk glukosa, fruktosa dan maltodekstrin. Glukosa dan fruktosa adalah karbohidrat ringkas untuk penyerapan yang cepat. Maltodekstrin adalah karbohidrat yang lebih kompleks yang direka untukmemanjangkan penyerapan untuk membantu mengekalkan tenaga dan daya tahan.
 

Performance Drink pasti akan menjadi minuman wajib Ana seisi keluarga di bulan Ramadhan ni. Performance Drink minuman Isotonik di bulan puasa.

Jom order segera…


Boleh hubungi Ana di:
Nor Salhana; Shaklee ID : 1077743
Fan Page FB : Cikgu Vitamin Ana (sila klik LIKE untuk info terkini)
SMS/Wechat/Whatapp : 019-4640776

Tiada ulasan:

Catat Ulasan