Atasi Morning Sickness Dengan Shaklee


SET MORNING SICKNESS SHAKLEE


Nama je morning sickness, tapi loya & muntah sepanjang hari. Sampai sekarang tidak diketahui punca sebenar morning sickness. Kemungkinan besar disebabkan perubahan hormon yang berlaku secara mendadak di dalam badan ibu yang mengandung. Di samping itu, Ana cadangkan anda ambil Set Morning Sickness Shaklee. Alhamdulillah set ni dah membantu ramai ibu hamil di luar sana. Rata-rata pelanggan memberikan feed back positif selepas seminggu mengambil set ni.

Set Morning Sickness Shaklee terdiri daripada:

 

Atasi Morning Sickness Dengan Shaklee

 

Peppermint Ginger Plus

·         Ia tidak akan mengganggu bayi kerana ia diperbuat dari bahan semulajadi dan mempunyai sijil KKM. Direka khas oleh pakar herba utk mengurangkan morning sickness ibu hamil.

·         Halia merupakan herba terbaik dalam memelihara saluran penghadaman dan mempunyai ciri-ciri semulajadi yang nyaman dan dapat melegakan senak perut.

·         Pudina pula merupakan herba yang membantu dalam menggalakkan sistem penghadaman secara sihat dengan melegakan dan menyamankan perut.

·         Pengambilan vitamin ini akan membantu mengurangkan loya yang dihadapi.


B Complex



Atasi Morning Sickness Dengan Shaklee


·         Kajian menunjukkan bahawa 1/3 daripada wanita yang mengambil Pyridoxine berjaya mengurangkan masalah morning sickness yang dihadapi. Pyridoxine ni adalah salah satu komponen dalam Vitamin B iaitu B6. Kebaikan Pyridoxine akan diperolehi secara optimum jika diambil bersama Asid Folik (B9), Niacin (B3) & Cobalamin (B12). Mana nak dapat semua Vitamin B ni? Jawapannya: B Complex Shaklee mengandungi semua Vitamin B yang disebut tadi. Bagus kan?

  • B Complex juga merupakan vitamin yang boleh membantu anda berasa gembira & anti stress.


Boleh hubungi Ana di:
Nor Salhana; Shaklee ID : 1077743
Fan Page FB : Cikgu Vitamin Ana (sila klik LIKE untuk info terkini)
SMS/Wechat/Whatapp : 019-4640776

Tiada ulasan:

Catat Ulasan