Penyelarasan Harga Jualan Produk Shaklee


Pihak Shaklee sedang menguatkuasakan peraturan harga jualan kepada semua ahli berdaftar, pengedar sah Shaklee dan mereka yng BELUM mendaftar sebagai ahli Shaklee.  Jika anda ingin menikmati produk Shaklee dengan HARGA AHLI silalah mendaftar sebagai AHLI SHAKLEE terlebih dahulu.

Jika anda BELUM mendafatar sebagai ahli Shaklee / pengedar sah Shaklee, anda TIDAK BERHAD untuk mendapat produk Shaklee pada harga ahli, tetapi anda perlu membayar mengikut HARGA PASARAN (RETAIL PRICE).  

Ana nasihatkan anda supaya tidak membuat tawar menawar dengan Ana/ kami sebagai pengedar sah Shaklee untuk mendapatkan harga yang lebih rendah daripada harga pasaran yang telah ditetapkan oleh pihak SHAKLEE (M) SDN BHD.

Selain itu, anda juga dinasihatkan untuk tidak membuat survey harga atau membandingkan harga Ana dengan pengedah sah Shaklee yang lain kerana pengedar yang lain juga sememangnya mengikut peraturan yang ditetapkan oleh pihak SHAKLEE (M) SDN BHD. Senang cerita, kalau anda pening pening nak dapatkan harga ahli, daftar sahaja keahlian anda dengan Ana. Daftar sebagai AHLI SHAKLEE dah confirm dapat harga ahli… kan tak pening dah… J Jom daftar keahlian di bawah bimbingan Ana iaitu group Cemerlang Superb.

Harga ahli adalah lebih kurang 33% less daripada harga pasaran ye. Jimat dan anda berpeluang untuk menjana pendapatan jika anda berminat. Jangan risau, anda akan dibimbing dari zero kepada hero…. Insyaallah…

Jadi, Ana tekankan di sini iaitu HARGA AHLI HANYA UNTUK AHLI SAHAJA ye… jika anda inginkan harga ahli, sila mendaftar sebagai ahli terlebih dahulu. Tak mahal pun, hanya RM75 (Semenanjung M’sia) dan RM85 (Sabah & Sarawak) dan KEAHLIAN ADALAH SEUMUR HIDUP.

Anda juga boleh mendaftar dengan cara membuat pembelian produk Shaklee sehingga 200 UV dan anda layak untuk KEAHLIAN PERCUMA dari SHAKLEE.

Ada yang berminat untuk dapatkan harga ahli tetapi belum mendaftar, jom daftar segera dengan Ana…
Nak tahu lebih lanjut... Macam mana nak jadi ahli...
Boleh hubungi Ana di:
Fan Page FB : Cikgu Vitamin Ana (sila klik LIKE untuk info terkini)
SMS/Wechat/Whatapp : 019-4640776

Tiada ulasan:

Catat Ulasan