Omega Guard - Terbaik untuk Diet dan kurus

with 0 Comment
Omega Guard - Terbaik untuk Diet dan kurus


Omega guard untuk diet? Ia sebenarnya lebih kepada diet yang tidak disedari. Ana sendiri mengambil Omega ni untuk buang kolesterol dan lemak tak diingini dalam badan. Dalam masa yang Omega Guard ini juga boleh mengawal nafsu makan.


Diam tak diam setelah konsisten mengambil Omega Guard 2 biji sehari selepas makan, alih-alih makanan satu pinggan sudah jadi suku. Memang ye pengambilan Omega Guard buatkan kita rasa kenyang. Jadi bila rasa penuh perut tu takdelah nak makan lebih-lebih. Cukup seadanya. Seronok pulak rasanya diet cara macam ni. Bukan susah-susah kena ikat perut kan.

Gembira sangat rasanya, tak ku sangka hasilnya sebegini. Dulu Ana ambil lecithin sahaja. Tapi sekarang dah ambil dua dua sekali, lecithin + omega guard. Hasilnya memang superb. Ramai yang dah Berjaya dgn omega guard dan lecithin ni. Ada yang dah kurus dan kecil dibahagian peha. Ada jugak yang katanya pakai belt kena tambah lubang! Macam kelakar bunyinya tapi itulah hakikat kebenaran. :)

Lagi satu pulak katanya SELERA MAKAN TURUN! Senang cerita dapat kurus lah. Hehe… Kalau anda cuba sendiri nanti baru tau.

Boleh hubungi Ana di:
Nor Salhana; Shaklee ID : 1077743
Fan Page FB : Cikgu Vitamin Ana (sila klik LIKE untuk info terkini)
SMS/Wechat/Whatapp : 019-4640776

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright Ana Adni Collection 2011. Dikuasakan oleh Blogger.

SEBARANG PERTANYAAN?

SEBARANG PERTANYAAN?
HUBUNGI ANA

Jom BerShaklee

Jom BerShaklee
Jom Order :)

Terima kasih, datang lagi...

JOM LIKE PAGE FACEBOOK ANA

JOM LIKE PAGE FACEBOOK ANA
CIKGU VITAMIN ANA

PROMO TAMBAHAN

PROMO TAMBAHAN
MAC 2015

PROMOSI HEBAT

PROMOSI HEBAT
MAC 2015

Popular Posts

Set Subur Lelaki/Wanita

Set Kurus Shaklee Yang Superb

Set Ibu Menyusu Kekal Slim

Set Bersalin/Berpantang Yg Hot!!

About Me

Foto saya

Salhana Arshad @ owner of Cikgu Vitamin Ana... Saya Pengedar Sah SHAKLEE seluruh Malaysia. SID saya 1077743. Inspirasi sihat, bahagia dan berjaya :)

Followers Google+ Mama Adni