Omega Guard - Terbaik untuk Diet dan kurus

Omega Guard - Terbaik untuk Diet dan kurus


Omega guard untuk diet? Ia sebenarnya lebih kepada diet yang tidak disedari. Ana sendiri mengambil Omega ni untuk buang kolesterol dan lemak tak diingini dalam badan. Dalam masa yang Omega Guard ini juga boleh mengawal nafsu makan.


Diam tak diam setelah konsisten mengambil Omega Guard 2 biji sehari selepas makan, alih-alih makanan satu pinggan sudah jadi suku. Memang ye pengambilan Omega Guard buatkan kita rasa kenyang. Jadi bila rasa penuh perut tu takdelah nak makan lebih-lebih. Cukup seadanya. Seronok pulak rasanya diet cara macam ni. Bukan susah-susah kena ikat perut kan.

Gembira sangat rasanya, tak ku sangka hasilnya sebegini. Dulu Ana ambil lecithin sahaja. Tapi sekarang dah ambil dua dua sekali, lecithin + omega guard. Hasilnya memang superb. Ramai yang dah Berjaya dgn omega guard dan lecithin ni. Ada yang dah kurus dan kecil dibahagian peha. Ada jugak yang katanya pakai belt kena tambah lubang! Macam kelakar bunyinya tapi itulah hakikat kebenaran. :)

Lagi satu pulak katanya SELERA MAKAN TURUN! Senang cerita dapat kurus lah. Hehe… Kalau anda cuba sendiri nanti baru tau.

Boleh hubungi Ana di:
Nor Salhana; Shaklee ID : 1077743
Fan Page FB : Cikgu Vitamin Ana (sila klik LIKE untuk info terkini)
SMS/Wechat/Whatapp : 019-4640776