Beli 6 PERCUMA 1 : Ostematrix Shaklee

with 0 Comment

Alhamdulillah.. selesai sudah promo Mac 2014 untuk ESP. Bagi bulan April 2014 ini pula tiba giliran promo Ostematrix. Jadi, jom kita berjimat dengan mengambil peluang ini untuk membeli 6 botol ostematrix dan mendapat PERCUMA satu botol lagi. Kan dah jimat.. dah ada stok kalsium untuk tujuh bulan akan datang J


Beli 6 PERCUMA 1 : Ostematrix Shaklee
 

Apakah dia ostematrix nie… ia adalah pil kalsium dan magnesium yang berwarna putih dan bentuknya lonjong. Lonjong lonjong pun, ia senang sangat ditelan. Ana boleh je telan 4 biji ostematrix sekali, kan ke mudah nak telan tu… hehe…
ostematrix Shaklee
 
ostematrix Shaklee
 
Kenapa kita perlu sangat kalsium nie???. Berapa banyak kalsium yangkita perlukan dalam sehari ye??? Apa beza keperluan kalsium wanita dan lelaki?? Perlukah kalsium kepada wanita hamil??? Banyak sungguh soalan tetapi jawapan nya hanya satu… KALSIUM SANGAT PENTING KEPADA KITA… TERUTAMANYA MEREKA YG SEMAKIN BERUSIA… mana kita nak dapatkan bekalan kalsium yang cukup… dahlah minum susu pun tak suka… hehe… jangan susah hati, kita telan je ostematrix Shaklee nie… lagipun, ostematrix ni sedang sangat diserap dalam badan...


keperluan kalsium
 
 
keperluan kalsium
 

Jadi bersempena dengan promo ostematrix beli 6 percuma 1 ni, Ana menyeru semua untuk cepat cepat grab ostematrix 6 botol terus. Dapatlah kita stok kalsium untuk 7 bulan akan datang ni.

Boleh hubungi Ana di:
Nor Salhana; Shaklee ID : 1077743
Fan Page FB : Cikgu Vitamin Ana (sila klik LIKE untuk info terkini)
SMS/Wechat/Whatapp : 019-4640776

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright Ana Adni Collection 2011. Dikuasakan oleh Blogger.

SEBARANG PERTANYAAN?

SEBARANG PERTANYAAN?
HUBUNGI ANA

Jom BerShaklee

Jom BerShaklee
Jom Order :)

Terima kasih, datang lagi...

JOM LIKE PAGE FACEBOOK ANA

JOM LIKE PAGE FACEBOOK ANA
CIKGU VITAMIN ANA

PROMO TAMBAHAN

PROMO TAMBAHAN
MAC 2015

PROMOSI HEBAT

PROMOSI HEBAT
MAC 2015

Popular Posts

Set Subur Lelaki/Wanita

Set Kurus Shaklee Yang Superb

Set Ibu Menyusu Kekal Slim

Set Bersalin/Berpantang Yg Hot!!

About Me

Foto saya

Salhana Arshad @ owner of Cikgu Vitamin Ana... Saya Pengedar Sah SHAKLEE seluruh Malaysia. SID saya 1077743. Inspirasi sihat, bahagia dan berjaya :)

Followers Google+ Mama Adni