Graduan bekerja, jom jana pendapatan dengan Shaklee

Duit… Duit… Di mana kau duit??? Tentu anda semua pernah mendengar bait bait lagu tersebutkan… Ana dulu kecil kecil selalu nyanyi lagu nie… Tapi bila dah besar dan bekerja nie, barulah kenal apakah erti perkataan duit sebenarnya…. Cuba anda tengok artikel surat khabar di bawah nie… Adakah persamaan dengan anda. Jika ye, anda perlu mengambil langkah atau cari jalan penyelesaian untuk menambah pendapatan anda.
Graduan bekerja, jom jana pendapatan dengan Shaklee


Masalah duit memang serius. Dari masalah duit ni, anda mungkin akan kehilangan macam macam lagi. Jadi jom ubah tahap kewangan anda. Ana mengajak anda bersama sama Ana untuk mengubah hidup anda.  Ana hanya mengambil masa tiga bulan untuk mendapat pendapatan 4 angka.
Awal dulu memang agak sukar nak percaya tentang Shaklee nie. Susah jugak nak yakin kan En Suami tentang MLM Shaklee nie.  Tetapi, Alhamdulillah… lama kelamaan, en suami pun dah nampak apakah dia kelebihan Shaklee dari MLM yang lain…
Lagi satu, dalam Shaklee nie kita perlu memilih LEADER yang betul dan proaktif membimbing kita. Alhamdulillah, group yang Ana sertai nie memang superb... LEADER yang ada memang membantu sangat sangat.. Tak biarkan kita terkapai-kapai tak tahu nak buat apa... Kita akan sentiasa dibimbing dan terus dibimbing tentang nutrisi, cara beriklan, cara menulis blog untuk concer blog, dan banyak lagi lah... yang pentingnya... Kita tak terbiar dan rugi macam tu je dalam bisnes Shaklee nie.
Tapi syaratnya, kita perlu rajin dan usaha berterusan. Ana pun 2 bulan pertama memang tak cukup tidur…  Tapi Ana yakin dengan rezeki Allah dan usaha Ana. Ana ikut semua yang leader Ana suruh.  Alhamdulillah… hasilnya manis sungguh…
Sasaran Ana, Ana nak terus berjaya dalam Shaklee nie. Ana nak kumpul duit dan bantu semua orang di sekeliling Ana…. Jadi ada yang nak join Ana tak??? Jum kita bersama samamenjana pendapatan 4 angka…
Bukan mahal pun yuran keahlian Shaklee nie. Hanya RM65 je. Tambah RM10 untuk kos postage kit keahlian di Semenanjung dan RM20 untuk postage kit keahlian ke Sabah dan Sarawak. Lagi pun keahlian seumur hidup tau….
Jadi kepada yang berminat nak dapat income 4 / 5 / 6 angka boleh hubungi Ana ye... Ana akan bimbing dalam GROUP Ana... Jangan malu-malu dan segan-segan... Mulakan langkah pertama anda sekarang... :)
Nak tahu lebih lanjut... Macam mana nak jadi ahli...

Boleh hubungi Ana di:
Nor Salhana, SID: 1077743

Fan Page FB : Cikgu Vitamin Ana (sila klik LIKE untuk info terkini)
SMS/Wechat/Whatapp : 019-4640776

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan