Vitamin Untuk Ibu yang Bekerja : Set Eu-Four Pack Menjadi Pilihan


Saya seorang ibu yang bekerja!

Dewasa ini ramai ibu yang bekerja. Pagi hari bergegas ke pejabat. Menjelang pukul 5 petang ibu-ibu mula gelisah gundah gulana bila masih lagi berada di pejabat. Jasad di pejabat tapi otak fikirkan anak-anak yang ditinggalkan di nurseri atau bersama bibik di rumah.

Vitamin Untuk Ibu yang Bekerja : Set Eu-Four Pack Menjadi Pilihan

Bila sampai di rumah pula, sambil melepaskan rindu kepada anak-anak tu kena pula lakukan tugasan suri rumah pula. Memang penat. Itu belum lagi kalau si kecil nak mengempeng jer. Memang tak jadi kerjalah kerana terpaksa layan kerenah si manja ni. Walaupun sibuk dan penat tanggungjawab terhadap suami tetap dilaksanakan. Jangan mengeluh kerana takut tak dapat pahala. Orang perempuan ni senang nak dapat pahala dan senang jugak nak dapat dosa.

Hakikatnya berapa ramai ibu yang bekerja tahu akan kepentingan keperluan vitamin untuk membantu tubuh ibu sihat dan sustained kekal bertenaga?



Kesan utama setelah Ana mengambil vitamin Shaklee ini ialah :

·         Badan rasa lebih bertenaga kecuali jika saya kurang air maka badan akan menjadi semakin letih.

·         Perasaan yang gembira dan mood yang lebih stabil.

·         Badan tidak mudah rasa lesu dan letih.

·         Sentiasa rasa bersemangat.

·         Fikiran lebih positif.

·         Tidak mudah stress dan mudah menangani masalah dengan baik dan tenang.

·         Saya tidak akan mengalami kurang darah dan tekanan darah lebih stabil.

·         Membantu melancarkan sistem perkumuhan dengan lebih lancar terutama apabila consume cukup air dalam sehari.

·         Badan mempunyai sistem imun yang tinggi dan mudah recover jika sakit.


Kepada yang baru mengenali vitamin Shaklee, sebenarnya telah lebih 50 tahun berada dalam pasaran Malaysia. Apakah beza sebenar produk Shaklee dengan vitamin lain yang boleh di dapati dari klinik kerajaan dan farmasi? Shaklee tiadanya silika gel seperti dalam botol vitamin jenama lain. Ianya asli dan bukan sintetik (tiruan). Vitamin Shaklee tidak mempunyai perasa tambahan, pengawet tambahan malah tiada bahan tambahan yang tidak diperlukan oleh badan.

Nak tahu apakah vitamin untuk ibu bekerja ?

Set Eu-For Pack. Ana memang amalkan vitamin dalam set ini setiap hari.
Vitamin Untuk Ibu yang Bekerja : Set Eu-Four Pack Menjadi Pilihan
Apa Istimewanya Set Eu-Four Pack?

·         Sangat bagus diambil oleh ibu-ibu menyusu untuk meningkatkan penghasilan susu dengan lebih cepat dan banyak

·         Sangat bagus diambil oleh ibu-ibu mengandung bagi mengelakkan rasa kejang ketika hamil dan memenuhi keperluan kalsium harian

·         Sangat bagus untuk melegakan sakit-sakit sendi dan tulang, bisa-bisa yang dirasai di tangan atau kaki, sakit belakang dan sakit lutut

·         Sangat bagus diberikan kepada ibu bapa kita supaya hilanglah sakit-sakit lutut / sendi / tulang mereka

·         Sangat bagus diberi kepada suami / isteri untuk kesihatan dan memberi tenaga


Vitamin B Complex

Vitamin ini sangat penting untuk menukarkan makanan yang kita ambil kepada tenaga, meningkatkan pembentukan sel darah merah dan meningkatkan penghasilan susu. Ia membantu meningkatkan tenaga, mengurangkan kelesuan dan stress. Justeru,vitamin ini bertindak sebagai penenang dan meningkatkan fokus. B complex juga memelihara kulit dari dalam dan penting untuk kecantikkan, sesuai dengan namanya "B" for beauty.

Vitamin C

Membantu meningkatkan sistem pertahanan badan dan sangat penting untuk membentuk kolagen. Bertindak sebagai anti oksidan dan berperanan dalam membentuk kulit yang cantik. Membantu pembentukkan sel-sel baru, mempercepatkan proses penyembuhan luka dan demam serta berupaya mencegah penyakit barah.

Vitalea (Multivitamin)

Mengandungi vitamin dan galian yang diperlukan oleh tubuh badan manusia, formula lengkap dengan zat besi. Vita Lea adalah multivitamin dan multimineral, yang mengandungi 23 jenis vitamin mineral yang lengkap untuk keperluan harian. Membekalkan tubuh ibu dengan nutrient yang perlu agar ibu sentiasa sihat, cergas dan bertenaga. Dilengkapi dengan zat besi yang amat diperlukan oleh ibu yang menyusukan anak.

Kalsium

Kalsium sangat penting bagi ibu-ibu menyusu. Ini kerana susu ibu itu sendiri komponen utamanya ialah kalsium dan protein.Jika ibu tidak mengambil kalsium secukupnya,bagaimana badan ibu itu hendak menghasilkan susu yang banyak dan berkualiti? Disebabkan itu, ibu-ibu digalakkan minum susu secukupnya dan makan makanan yang kaya dengan kalsium seperti ikan bilis. Ada juga yang yang alah dan tidak suka minum susu, maka pilihan yang paling bijak ialah dengan mengambil Ostematrix (Kalsium) Shaklee. Ostematrix membekalkan 1000mg kalsium, jumlah kalsium yang diperlukan oleh badan. Dan telah terbukti,pengambilan kalsium dalam diet harian dapat membantu ibu menghasilkan susu dengan lebih cepat dan banyak, di samping menghilangkan sakit-sakit sendi dan tulang yang turut dirasai oleh kebanyakkan ibu-ibu yang baru lepas bersalin.

Sebagai tambahan untuk ibu-ibu bekerjaya yang menyusukan anak secara eksklusif, anda sangat-sangat digalakkan mengambil Energizing Soy Protein(ESP) untuk membantu penghasilan susu ibu yang banyak dan kesan yang maksimum.

Bestkan set Eu Four Pack ni. Berminat nak order, boleh hubungi Ana..


Boleh hubungi Ana di:
Nor Salhana; Shaklee ID : 1077743
Fan Page FB : Cikgu Vitamin Ana (sila klik LIKE untuk info terkini)
SMS/Wechat/Whatapp : 019-4640776

Tiada ulasan:

Catat Ulasan