Rahsia kulit halus dan licin Tice Ana

with 0 Comment
Salam sayang buat semua...

Malam ni Ana nak berkongsi rahsia Ana menjaga kulit muka dan badan... 
Ramai wanita yang ingin cantik... mesti semua bersetujukan... tambah lagi kalau cantik di mata cik abang kita... rasa hati berbunga bunga kalau dipuji... ye tak??? tengok tu, ada senyum di bibir nampaknya... hehe...

Sebelum tu, Ana nak kongsi satu cerita dengan semua. Satu hari Ana gi COD barang Shaklee pada seorang adik ni... Jumpa jumpa je, terus dia puji... "Kak Ana, cantiknya akak... Kulit pun licin je... Suka baca cerita akak di blog... ingatkan biasa biasa saja... dah jumpa depan ni, baru perasan kulit kak Ana ni cantiknya... Suka tengok muka kak Ana... Tangan pun lembut je... " haha... mula tu, terkedu gak dengar... tergaman sebentar... adik ni puji depan depan tu... malu plak rasa... tapi dalam hati ada taman tau... ahak ahak... ni ana belanja sekeping gambar ye... pic terbaru ana...


Rahsia kulit halus dan licin Tice Ana
pic terbaru ana... belanja gambar je ye:)

apa yang ana ambik... ana amalkan set cantik shaklee... iaitu vit c, vit e dan b complex... ana add on lagi dengan esp...

bulan ni ada promo esp lagi tau... beli 6 dapat 7 tu... hehe... best gila esp ni... sebabnya... nilah... yang ana masih setia dengan esp...


  • Badan semakin kurus dan slim kerana ESP membuatkan kenyang untuk jangka waktu yang lama.
  • Kulit semakin cerah.
  • Tona kulit semakin sekata.
  • Parut jerawat hilang tak perlu makeup tebal dah, sapu compact powder sahaja.
  • Semakin cun seperti anak dara walaupun anak dah ada 4 orang.


Untuk kecantikan kulit, Ana juga mengamalkan Set Kecantikan Kulit yang mengandungi Vitamin C, Vitamin E dan B Complex untuk kesan yang lebih optimum. Mari kita lihat bagaimana ESP dan Set Kecantikan kulit Shaklee dapat membantu wajah cantik dan semakin putih berseri. 

Energizing Soy Protein (ESP)

  • Sangat penting untuk membentuk kolagen pada kulit
  • Berperanan mempercepatkan proses pemulihan pada kulit dan mencerahkan kulit
  • Melindungi sel-sel dari kerosakan, mengecilkan pori-pori muka
  • Bertindak sebagai anti oksida, menggantikan sel-sel kulit yang baru

Vitamin E

  • Vitamin penting untuk kecantikan kulit
  • Bertindak sebagai anti penuaan dan anti oksida, menyerikan wajah yang kusam.
  • Melindungi dan mencegah kerosakan sel, menghaluskan dan mencerahkan kulit 
  • Membantu penyerapan oksigen dengan lebih baik.
  • Mempercepatkan proses pemulihan kulit, bagus untuk mereka yang mengalami kulit yang kering
  • Berupaya mengawal kandungan minyak dalam kulit
  • Berupaya mengurangkan kesan jeragat yang ada pada kulit, menghilangkan parut-parut, mengecilkan pori-pori muka
  • Awet muda
Sustained Release Vitamin C 
  • Antikoksidan yang berfungsi untuk melindungi antioksidan lain
  • Melambatkan proses kerosakan oleh radikal bebas yang menjadi punca kemusnahan kolagen serta masalah kulit kering, kedut serta garis penuaan.
  • Melindungi dan membaiki kulit. 
  • Bahan utama dalam sintesis kolagen.
  • Memberi kesan kulit yang sekata, cerah dan lembab.
  • Melindungi daripada jangkitan dan selesema, serta meningkatkan imuniti tubuh.

B-Complex 
  • Menstabilkan hormon & mengurangkan stress yang boleh menganggu kulit dan menyebabkan jerawat.
  • B for Beuty! Kekurangan B-complex boleh menyebabkan kulit  wajah kusam.
  • Bagus untuk kulit berminyak, whiteheads, blackheads, parut dan kulit kering.

Bestkan baca semua fungsi dan peranan tu... tak nak rasa nak cuba ke... tak nak cantik ke?tepuk dada tanya lah diri...ana dah kongsikan... kalau nak, jangan lupa hubungi Ana ye... 


Boleh hubungi Ana di:
Nor Salhana; Shaklee ID : 1077743
email : anaadnicollection@yahoo.com
Fan Page FB : Cikgu Vitamin Ana (sila klik LIKE untuk info terkini)
SMS/Wechat/Whatapp : 019-4640776

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright Ana Adni Collection 2011. Dikuasakan oleh Blogger.

SEBARANG PERTANYAAN?

SEBARANG PERTANYAAN?
HUBUNGI ANA

Jom BerShaklee

Jom BerShaklee
Jom Order :)

Terima kasih, datang lagi...

JOM LIKE PAGE FACEBOOK ANA

JOM LIKE PAGE FACEBOOK ANA
CIKGU VITAMIN ANA

PROMO TAMBAHAN

PROMO TAMBAHAN
MAC 2015

PROMOSI HEBAT

PROMOSI HEBAT
MAC 2015

Popular Posts

Set Subur Lelaki/Wanita

Set Kurus Shaklee Yang Superb

Set Ibu Menyusu Kekal Slim

Set Bersalin/Berpantang Yg Hot!!

About Me

Foto saya

Salhana Arshad @ owner of Cikgu Vitamin Ana... Saya Pengedar Sah SHAKLEE seluruh Malaysia. SID saya 1077743. Inspirasi sihat, bahagia dan berjaya :)

Followers Google+ Mama Adni