Keputihan penyebab hubungan suami isteri retak.

Masalah rumah tangga porak peranda kadang kala berpunca daripada perkara yang mudah. Yang kebanyakkan wanita ambil mudah. Yang tidak penting. Apakah dia?

KEPUTIHAN....

Wanita dan keputihan memang tidak dapat dipisahkan. Pasti akan ada. Yang membezakannya adalah banyak dan sedikit sahaja.

Jangan ambil mudah tentang perkara ni ye. Keputihan bukan sahaja menyerang wanita yang telah berkahwin. Anak dara pun ada yang mengalami keputihan yang kuat.

Apakah dia keputihan ni? Keputihan adalah cecair putih pekat yang keluar daripada vagina wanita selalunya waktu subur. Ia adalah normal untuk seorang wanita menyalami keputihan.

Keputihan penyebab hubungan suami isteri retak.
 
Yang tidak normalnya, apabila keputihan yang keluar tu banyak dan berubah warna kepada warna kuning nak kehijauan. Selain itu ia juga mempunyai bau yang tidak menyenangkan atau busuk.

Bayangkan hubungan intim kita suami isteri terganggu dengan masalah keputihan ni. Ada suami yang tidak sampai hati menegur isteri sebab risau si isteri akan terasa hati. Jadi, kita sebagai isteri perlulah ambil tahu dan jika ada, berusahalah untuk mengatasinya.

Semuanya untuk suami tersayangkan.

Keputihan ni ada banyak kesan negetifnya. Klik di sini untuk membaca tentang kesan keputihan kepada wanita ye...

Untuk atasi keputihan ni, Ana cadangkan pengambilan supplemen Shaklee iaitu Alfalfa Complex dan juga Garlic. Gabungan keduanya akan membasmi kulat yang menyebabkan keputihan ini.

Keputihan penyebab hubungan suami isteri retak.


Alfalfa Complex ini mempunyai sifat antikulat.

Garlic pula sebagai antibiotik semulajadi yang selamat dan berperanan untuk membunuh kulat yang menyebabkan keputihan.

Keduanya adalah gabungan untuk melawan keputihan.

Jom dapatkan segera Alfalfa Complex dan Garlic untuk mengharmonikan rumah tangga kita. elakkan hubungan suami isteri retak disebabkan keputihan.




Boleh hubungi Ana di:
Nor Salhana; Shaklee ID : 1077743
email : anaadnicollection@yahoo.com
Fan Page FB : Cikgu Vitamin Ana (sila klik LIKE untuk info terkini)
SMS/Wechat/Whatapp : 019-4640776

Tiada ulasan:

Catat Ulasan