B complex sebabkan gemuk??!!

with 0 Comment
Assalamualaikum semua, kali ni Ana nak berkongsi tentang satu perkara.
Kalau baca tajuk entri tu, betulkah b complex akan menyebabkan kita gemuk... Huhu... Seram plak bila baca kan... Tak pasal pasal gemuk plak nanti....

B complex sebabkan gemuk??!!
 
 
Oklah, macam ni sebenarnya... Fakta sebenarnya, b complex bukan punca kita gemuk dan selera makan bertambah.
 

Kita perlu faham ye. Kita akan ambik b complex memberikan kita ketenangan. Itu sebenarnya fungsi b complex ni....  Jika sebelum ni kita rasa tress, tension, memendam perasaan, dengki, marah... Kita akan kurang selera makan... Nak kan ketenangan, makan b comolex...
 
Apa lagi, b complex memainkan peranannya. Perasaan kita yang kurang stabil tadi bertambah elok... Malah selera makan kita pun kembali dan ada yang semakin bertambah selera makan sebab lapar dan sebelum ni tak lalu makan... :)
 
Ha.... Nampak tak perkaitannya di situ.. Lagilah jika kita ni jenis kurang minum air... Maka otak akan tukar isyarat bahawa perlukan tenaga. Nak tenaga, perlu makan. Tapi kalau jika kita ni jenis minum air... Maka kita akan rasa kenyang walau pun air kosong je...
 
B complex Shaklee memang tak de kalori pun.... Boleh tengok kandungannya. Memang tak de pun perkataan kalori.
 
So, lepas ni boleh makan b complex ye.. Tapi banyakkan minum air... Kawal emosi kita dan kawal selera makan kita...
 
Selamat bervitamin utk sihat...
Nak order boleh je... Klik di sini atau hubungi Ana ye..  Tq...

Boleh hubungi Ana di:
Nor Salhana; Shaklee ID : 1077743
Fan Page FB : Cikgu Vitamin Ana (sila klik LIKE untuk info terkini)
SMS/Wechat/Whatapp : 019-4640776

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright Ana Adni Collection 2011. Dikuasakan oleh Blogger.

SEBARANG PERTANYAAN?

SEBARANG PERTANYAAN?
HUBUNGI ANA

Jom BerShaklee

Jom BerShaklee
Jom Order :)

Terima kasih, datang lagi...

JOM LIKE PAGE FACEBOOK ANA

JOM LIKE PAGE FACEBOOK ANA
CIKGU VITAMIN ANA

PROMO TAMBAHAN

PROMO TAMBAHAN
MAC 2015

PROMOSI HEBAT

PROMOSI HEBAT
MAC 2015

Popular Posts

Set Subur Lelaki/Wanita

Set Kurus Shaklee Yang Superb

Set Ibu Menyusu Kekal Slim

Set Bersalin/Berpantang Yg Hot!!

About Me

Foto saya

Salhana Arshad @ owner of Cikgu Vitamin Ana... Saya Pengedar Sah SHAKLEE seluruh Malaysia. SID saya 1077743. Inspirasi sihat, bahagia dan berjaya :)

Followers Google+ Mama Adni