Takut Suami Kawin Lain Sebab Kulit Muka Kendur dan Tak Berseri Lagi

Takut Suami Kawin Lain Sebab Kulit Muka Kendur dan Tak Berseri Lagi....

"Ayang... Abang rasa ayang dah tak berseri macam dulu lagi. Muka pun nampak tua je. Malu plak rasanya nak jalan dengan ayang... Ada kawan abang di opis tu, umur macam ayang jugak... cantik sangat, kulit gebu je... awet muda gak abang tengok..."

Nak tunggu sehingga suami bersuara ke? takut nanti kita yg menangis pulak... kuat ke nak lalui semua tu? huhu....

Pernah tak kita terfikir tentang perkara ni... Ada tak rasa takut jika berlaku pada kita... huhu... Sana sini kita lihat, dengar dan baca tentang suami cari lain...

Memang suami ada hak utk beristeri lagi... Tapi jangan lah kita membuka ruang dan peluang untuk suami mencari alasan untuk tambah yang lain.

Kita kan isterinya. Jagalah penampilan diri kita. Bukannya susah pun. Sememangnya sebagai wanita kita ada rasa ingin cantik menarik. Betulkan...

Caranya senang sahaja. Kita jaga kesihatan diri kita daripada dalam. Bila dalaman kita dah sihat, aura positif tu akan terpancar di muka kita.

Bagaimana kita nak sihat dari dalam... 

Ana cadangkan Vitamin C sustained released dari Shaklee ni... Memang hebat ye produk ni...

Vitamin C utk awet muda


Apa kehebatannya...  Ia mengembalikan kolegen yang tubuh kita dah hilang yang disebabkan oleh radikal bebas ni... lagi pun apabila usia kita bertambah, kolegen dalam tubuh kita akan semakin berkurangan... bila tubuh kita kehilangan kolagen, for sure lah kita akan cepat letih, kulit kendur, muncul garis garis halus di muka dan juga sendi-sendi kita terasa sakit apabila bergerak....

Jadi, jika kita ambik vitamin C ni, badan kita akan dapat kembali kolagen yang hilang tu. Maka, kulit muka akan bertambah tegang dan garis-garis halus pun akan hilang.

Satu lagi kehebatan Vitamin C Shaklee ni adalah ia mampu mengurangkan pigmentasi, jeragat dan kulit tidak sekata... Hasilnya... Awet Muda lah :)

Lagi pun, Vitamin C Shaklee ni adalah sustained release.. 100mg akan dilepaskan ke dalam badan kita setiap sejam selama 5 jam tanpa henti... kan hebat tu...

Sebiji vit C Shaklee adalah bersamaan dengan 7 setengah biji oren tu... Senang sungguh nak dapatkan vitamin C ni... Makanlah 7 setengah biji oren sehari ATAU ambiklah sebiji Vitamin C Shakleee... hehe... fikirlah sendiri... mana satu yang lebih senang...

Ok yang tu untuk dalaman... nak tahu yang luarannya... Vitamin C tu kita jadikan masker plak... Hasilnya... wow!!! memang puas hati, sebab Ana sendiri dah cuba... Bangun pagi basuh muka rasa gebu je... haha... memang puas hati sangat sangat...

Ada lagi ni... Satu lagi kita ambik Vitamin E Shaklee jugak... Hasilnya lagi mantap... Parut jerawat hilang.. kulit muka semakin gebu dan licin... Melambatkan proses penuaan dan menghilangkan garis garis halus di muka... Hasilnya, semakin awet muda lah...

Vitamin E Shaklee yang best



Rugi besar kalau tak cuba... Banyak dah Ana kongsikan... Fikirlah sendiri, nak jadi seperti situasi yang Ana ceritakan mula -mula tadi... Mintak dijauhkan ye. Tapi kita perlu berubah, usaha untuk awet muda ye...

Tak percaya ke? Merepek semua ni!!! huhu... mari Ana kongsikan testimoni pengguna yang dah merasai keberkesanannya...

Testimoni Vit C dan Vit E


Rasa nak cuba vitamin C dan vitamin E Shaklee ni, boleh hubungi Ana...

Ana akan ceritakan...

Boleh hubungi Ana di:
Nor Salhana; Shaklee ID : 1077743
email : anaadnicollection@yahoo.com
Fan Page FB : Cikgu Vitamin Ana (sila klik LIKE untuk info terkini)
SMS/Wechat/Whatapp : 019-4640776 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright Ana Adni Collection 2011. Dikuasakan oleh Blogger.

SEBARANG PERTANYAAN?

SEBARANG PERTANYAAN?
HUBUNGI ANA

Jom BerShaklee

Jom BerShaklee
Jom Order :)

Terima kasih, datang lagi...

JOM LIKE PAGE FACEBOOK ANA

JOM LIKE PAGE FACEBOOK ANA
CIKGU VITAMIN ANA

PROMO TAMBAHAN

PROMO TAMBAHAN
MAC 2015

PROMOSI HEBAT

PROMOSI HEBAT
MAC 2015

Popular Posts

Set Subur Lelaki/Wanita

Set Kurus Shaklee Yang Superb

Set Ibu Menyusu Kekal Slim

Set Bersalin/Berpantang Yg Hot!!

About Me

Foto saya

Salhana Arshad @ owner of Cikgu Vitamin Ana... Saya Pengedar Sah SHAKLEE seluruh Malaysia. SID saya 1077743. Inspirasi sihat, bahagia dan berjaya :)

Followers Google+ Mama Adni