Fridge Magnet Mama yang Superb :)

Salam sayang semua.
Kali nie Ana nak sembang pasal fridge magnet (fm). Apa di fm ni? Fm nie benda alah yang orang selalu letak kat peti ais rumah masing masing. Tak dapat bayangan lagi ke. Ni ada Ana letak gambarnya. Yang nie gambar yang Ana ambik dari internet je.
Fridge magnet
nielah dia fridge magnet tu... :)

Yang Ana punya, Ana tak letak di peti ais sebab boleh menyebabkan makanan dalam peti ais tu bertindakbalas dengan magnet yang melekatkan tu. Yang tu, nanti Ana story lain ye. La nie nak sembang pasal koleksi fm Ana je. hehe...  
 
Ana memang minat gila dengan fm nie. Kalau pergi mana-mana pasti fm yang dicari. Lagilah puas hati kalau dapat beli fm di tempat yang dilawati sebagai kenang-kenangan. Koleksi fm Ana memang dah banyak sangat. Nak lekat di peti ais sememangnya tak muat. Bulan 12 tahun 2012 yang lalu Anabaru je pindah masuk rumah baru Ana sekarang nie. Bila dah duk rumah baru, semangat menghias pun mulalah berputik. hehe... Apa lagi, Ana pun pujuklah cik abang Ana untuk tempahkan bingkai besi yang dapat digantung di dinding rumah. Mula tu, jenuh mencari kedai yang boleh buat. Lastnya, kedai depan rumah yang boleh buatkan. Alhamdulillah, nasib baik jumpa kedai tu. Kedai kecik je, baru nak mula berniaga. Minta cik abang tempah 3 bingkai terus. 2 hari dah siap. Waktu nak order hari tu, pening duk terang kat cina kedai. Dia kata, ini first time ada orang order macam ini punya... haha... kesian kat apek tu, pening sekejap. Tapi bila dah siap, hasilnya memang terbaik. nie pic yang dah siap.
 
Bingkai besi Fridge magnet.


Cantikkan... Rod iron lagi tu... hehe...
 
Suka tengok koleksi Ana yang dah semakin bertambah nie. Seminggu sekali, Ana akan lap supaya tak berhabuk dan bersawang. Terapi minda sungguh bila tengok fm yang dah beranak pinak nie... hehe... nia Ana kongsi gambar lebih jelas bagi setiap bingkai... Selamat mencuci mata ye... Harap sukakannya..
Abroad FM
Malaysia FM
Caca marba FM, Macam macam ada... :)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan