Vagina kembali menggigit dan rapat dengan Vitamin Cinta Shaklee

Adakah hubungan intim anda suami isteri seperti malam pertama walaupun selepas 10 tahun... huhu... pasti ada yang susah hati jika miss v tidak mampu menggigit kuatkan...
 
Masalah ini sering dialami oleh wanita selepas bersalin. Hubungan suami isteri kian hambar tidak sehangat malam pertama dulu. Kenapa menjadi hambar? Adakah kerana vagina tidak rapat dan menggigit ketika fasa awal perkahwinan?

Kelazimannya ramai wanita mengalami masalah ini. Wanita selepas melahirkan anak akan berasa susah hati lantaran alat sulit menjadi longgar dan tidak menggigit seperti malam pertama perkahwinan.

Semasa proses mengandung, banyak perubahan berlaku kepada wanita terutamanya perubahan hormon, perubahan fizikal daripada segi luaran mahupun dalaman. Saiz pelvik wanita akan berubah menjadi besar bagi menyokong pembesaran janin.

Disebabkan lantai pelvik berubah maka vagina pun berubah nak-nak semasa proses kelahiran yang normal. Semasa proses melahirkan anak, dinding vagina dan otot di sekeliling yang menyokong akan meregang bagi membuka laluan bersalin.

Semasa proses kelahiran, doktor akan melakukan episotomi (gunting) berdasarkan keadaan tertentu bagi memudahkan kepala bayi keluar. Jahitan luka tersebut akan sembuh dalam masa kurang seminggu. Bagi mempercepatkan cantuman jahitan anda boleh ambik Zinc Complex tau. Tapi kali ni, Ana bukan nak story pasal sembuhkan kesan jahitan... Entri kali ni nak cerita tentang rahsia hubungan intim kita... :) hehe... jom baca lagi...

Vagina kembali rapat dan menggigit dengan Shaklee


Kini para isteri tidak perlu risau dan bimbang kerana dengan mengamalkan vitamin Shaklee ia mampu membuatkan encik abang di rumah tersenyum lebar sampai ke telinga.

Rahsianya.....

Vitamin E Shaklee


Vagina kembali menggigit dan rapat dengan Vitamin Cinta Shaklee



Peranan vitamin E Shaklee kepada suami adalah:
  • Memberikan lebih tenaga untuk tempoh yang lebih panjang.
  • Tahap ereksi yang lebih lama.
  • Suami akan lebih cepat untuk teransang.
  • Proses orgasme lebih kerap dan suami lebih puas.
Peranan Vitamin E kepada isteri adalah:
  • Memberikan lebih tenaga untuk tempoh yang lebih panjang.
  • Merapatkan dan mengetatkan kembali bahagian sulit.
  • Tahap ereksi isteri juga lebih lama.
  • Isteri juga lebih mudah untuk teransang.
  • Memberikan kestabilan kepada hubungan suami dan isteri memandangkan ibu yang menyusu mempunyai hormon menyusu yang tinggia (kandungan prolaktin).

Alfalfa Complex

Vagina kembali menggigit dan rapat dengan Vitamin Cinta Shaklee
Bagi wanita, disarankan agar mengambil sekali dengan Alfalfa kerana Alfalfa Shaklee berfungsi :
  • Membantu mengatasi masalah pelincir atau bahagian sulit kering ketika bersama suami.
  • Membantu mengatasi masalah keputihan.
  • Membantu untuk detoks dan mengatasi sembelit (kepada yang berkenaan).
Inginkan kebahagiaan rumah tangga anda berkekalan. Jom hadiahkan kepada pasangan masing masing.... Kembalikan vagina yang menggigit seperti malam pertama ye... :)

Boleh hubungi Ana di:
Nor Salhana; Shaklee ID : 1077743
Fan Page FB : Cikgu Vitamin Ana (sila klik LIKE untuk info terkini)
SMS/Wechat/Whatapp : 019-4640776

Tiada ulasan:

Catat Ulasan