Promo Jun - Vitamin E, Buy 6 FREE 1

Bestnya promo Shaklee untuk bulan Jun 2014 ni... Apakah dia??? Saspen sungguh tunggu sms dari Shaklee. Tapi bila dapat sahaja sms tu, Ana menjerit kegembiraan tau... Seronok sangat bilatahu promoShaklee bulan ni adalah VITAMIN E, iaitu nama glamournya VITAMIN CINTA.

Promo Jun - Vitamin E, Buy 6 FREE 1


Apa yang best sangat vitamin E ni? Sebenarnya, vitamin E ni boleh membantu untuk mengurangkan risiko penyakit jantung hampir 41% dan serangan strok sehingga 33%. Untuk mengelakkan semua tu, kita hanya perlu mengambil vitamin E dalam dos selamat iaitu lebih kurang 3200IU sahaja.

Apa bezanya Vitamin E Shaklee nie dari vitamin vitamin E yang lain? Vitamin E Shaklee ni diperbuat daripada minyak soya organik dan minyak biji gandum. Keduanya kaya dengan vitamin E. Ia kemudiannya diekstrak d-alpha tocopheryl. D-alpha tocopheral yang aktif ini digabungkan pula dengan 8 jenis vitamin E (alpha, beta, gama, delta). Kesimpulannya, Vitamin E Shaklee adalah vitamin E yang lengkap di pasaran tau. :)


Promo Jun - Vitamin E, Buy 6 FREE 1
 
Ia juga mengandungi 10 mg selenium semulajadi yang membantu tubuh menyerap vitamin E, memelihara membran sel sel, sel darah merah dan tisu tisu otot. selain itu, vitamin E juga adalah penyahtoksin semulajadi logam berat seperti raksa an kadmium. Ia juga mampu mengukuhkan anti-oksidan dan melindungi retina mata kita.

Mari baca tentang kebaikan Vitamin E ni. Ada 8 yang super duper best:

1. Melindungi jantung - pengambila 400IU untuk jaminan kesihatan jantung yang sihat.

2. Meningkatkan kemampuan reproduktif - Kajian menunjukkan bahawa pengambilan vitamin E akan meningkatkan kadar reproduktif. Lelaki yg mengambil 600IU - 800IU vitamin E sehari mampu meningkatkan kiraan sperma mereka.

3. Anti-penuaan - i kapsul vitamin E sehari mampu membantu melambatkan penuaan, mengurangkan kedutan, garishalus di muka, parut dan bintik bintik penuaan (pigmentasi).

4. Anti-oksidan yang kuat - Pengambilan lebih dari 1200IU sehari untuk anti-oksidan melawan kanser,mengukuh sistem imun, menghalang atau melambatkan pertumbuhan tumor, dan mengurangkan kerosakan akibat radikal bebas.

5. Kelestarian tenaga - meningkatkan kelestarian seksual dan tenga dengan membekalkan oksigen yang lebih.

6. Memperbaiki arthritis - Meningkatkan keanjalan salur darah, memperbaiki kitaran darah, merawat bahu kejang, pening, buasir dan sakit sendi.

7. Menghalang keguguran - ia diuji secara klinikal untuk menghalang kematian janin/kguguran.

8. Memperbaiki parut - memperbaiki bengkak dan ulser kulit. Selainitu, iaboleh digunakan terus pada luka untuk mengurangkan kesan parut.

Jadi apa tunggu lagi.... Banyak sangat kehebatan vitamin E ni yang telah Ana senaraikan. Sekarang ni ada promo beli 6 PERCUMA 1 (buy 6 FREE 1) lagi. Jangan tunggu lagi, cepat cepat kumpul orderdengan kawan kawan, saudara mara, adik beradik dan jiran tetangga...

Anda juga boleh mendapat keahlian Shaklee secara percuma dengan pembelian 6 botol vitamin E nie dalam satu resit. Bestkan... Jangan tunggu lagi... Jom order cepat dengan Ana...

Boleh hubungi Ana di:
Nor Salhana; Shaklee ID : 1077743
Fan Page FB : Cikgu Vitamin Ana (sila klik LIKE untuk info terkini)
SMS/Wechat/Whatapp : 019-4640776

Tiada ulasan:

Catat Ulasan