Atasi masalah kulit kusam semasa hamil

Kulit kusam semasa hamil selalu menghantui ibu hamil. Masalah kulit kusam ini adalah kerana meningkatan hormon yang tinggi semasa kita hamil. Selain itu, kulit muka juga naik pigmentasi yang banyak. ini memang merisaukan.

Atasi masalah kulit kusam semasa hamil
 
Sebaiknya, ibu hamil perlu mengelakkan diri dari terdedah terlampau lama di bawah sinaran matahari. Pancaran matahari akan menyebabkan kulit akan bertambah kusam dan masalah pigmentasi akan bertambah teruk.

Ana ada cara untuk ibu hamil atasi masalah kulit kusam ni. Ibu hamil digalakkanuntuk mengambil ESP Shaklee. Esp Shaklee nie memang sesuai untuk ibu hamil. Jadi ibu hamil boleh mengamalkannya tanpa rasa risau. Lagi pun satu hidangan ESP Shaklee nie bersamaan dengan 2 kali ganda daging, 4 kali ganda telur dan 12 kali ganda susu. Selain tu ia rendah lemak, tiada kolestrol, tiada asid uric dan sangat mudah diserap oleh tubuh manusia.



Atasi masalah kulit kusam semasa hamil


Apa yang hebatnya ESP Shaklee nie untuk ibu hamil:

1. membuatkan ibu hamil kelihatan seperti awet muda. Ini kerana ESP mengandungi asid amino yang penting untuk membina otot, kuku, rambut, darah, dan KULIT. So, kulit ibu hamil tak kan kusam dah... Bestkan.

2. Menghasilkan kulit yang muda remaja - merangsang membentukan semula KULIT dan otot. mengurangkan kedutan di muka dan agen anti penuaan yang superb serta mengembalikan semula radian KULIT kita.

3. Membantu ibu hamil untuk kekal cergas bertenaga - ia membekalkan tenaga dengan segera dan meningkatkan sistem imun. Jadi ia amat sesuai untuk kekal bertenaga, mencegah migrain, imsomnia dan tekanan semasa hamil.

Bestkan ESP Shaklee nie. Memang banyak membantu Ana tau. Ana memang sukakan rasanya yang sedap tu. Semua rahsia ESP ni hanya akan Ana kongsikan bersama andayang membeli dengan Ana sahaja. hehe... So, apa tunggu lagi, jom order ESP dengan Ana cepat.

Boleh hubungi Ana di:
Nor Salhana; Shaklee ID : 1077743
Fan Page FB : Cikgu Vitamin Ana (sila klik LIKE untuk info terkini)
SMS/Wechat/Whatapp : 019-4640776

Tiada ulasan:

Catat Ulasan