Badan Berbau... Jom Atasinya Tanpa deadorant...

Mesti pernah rasa badan kita berbaukan... dan perasaan kita pun mestilah tak selesa... takut ada orang sekeliling yang terbau engan bau yang tidak menyenangkan... hehe... So, entri kali nie Ana nak kongsi cara Ana atasi bau badan yang kurang menyenangkan dengan Shaklee.
 
Badan berbau... Jom Atasinya Tanpa Deadorant
 

Memiliki bau badan yang tidak sedap tentu akan mempengaruhi kegiatan seharian kita. 
Bau badan adalah salah satu jenis masalah yang dialami banyak orang.  Selain dapat mengganggu penampilan, bau badan juga akan mempengaruhi kepercayaan diri kita ketika tampil di hadapan orang lain. Bau badan sendiri disebabkan oleh peluh yang bercampur dengan berbagai macam bakteri dan kotoran yang melekat di permukaan tubuh kita. 

Berikut adalah 3 jenis supplement SHAKLEE yang Ana boleh cadangkan untuk atasi bau badan.
 

Badan berbau... Jom Atasinya Tanpa Deadorant
 
 
1) Alfalfa Complex - dikenali sebagai agen diuretik, pembersih badan dan penyahtoksik. Ia merangsang pengaliran hempedu, dan membuang unsur mineral bahaya dari tubuh. Ia juga membantu melindungi dari radiasi dan membantu mengawal bau badan.
 
2) Herblax - secara semulajadi merangsang pengecutan otot usus. Ini membolehkan penyingkiran sisa-sisa yang teperangkap dan memendekkan masa transit, dan mengelakkan penyerapan toksik. Herba-Lax boleh membantu meningkatkan pengaliran darah, mengurangkan bau badan, jerawat, melegakan sembelit, gas perut dan usus, dan menormalkan proses usus.
 
3) GarlicGarlic Shaklee tak pecahkan sehingga ia sampai ke dalam usus kecil. Di samping itu, ia mengandungi campuran pudina dan estrak rosemary bagi mengawal bau dengan berkesan. Ia juga adalah antibiotik dan mampu memusnahkan bakteria.
 
Untuk pertanyaan lanjut atau order...
Boleh hubungi Ana di:
Fan Page FB :Cikgu Vitamin Ana(sila klik LIKE untuk info terkini)
SMS/Wechat/Whatapp : 019-4640776
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan