Cara nak jadi ahli Shaklee secara PERCUMA

Salam untuk semua pengunjung blog Ana nie... Entri kali nie nak sembang pasal cara untuk mereka yang berminat nak jadi ahli Shaklee secara PERCUMA :) Best kan... Shaklee memang superb... Jom baca lagi..


Nak jadi ahli Shaklee? Paling penting, anda tak perlu pening-pening kepala memikirkan kena sediakan duit yang banyak untuk menjadi sebahagian daripada ahli Shaklee, atau lebih khusus, menyertai keluarga Superb group Shaklee Ana.

Pertamanya, tentunya anda nak menjadi ahli Shaklee atas mana-mana SEBAB di bawah :


  • Makan sendiri
  • Buat business (part-time/fulltime)


Mana-mana sebab pun anda menyertai Shaklee, inshaallah, ia tidak merugikan anda. Sekiranya anda jadi ahli Shaklee untuk makan sendiri, anda boleh kumpul points hasil belian produk Shaklee untuk ditukar kepada cash rebate, asalkan memenuhi syarat*. Manakala sekiranya anda menyertai keluarga Shaklee untuk tujuan menjana pendapatan, anda akan diberi latihan ekslusif dan intensif (buat yang serius) secara online dan offline.

Bagaimana cara-cara nak jadi ahli Shaklee?

Senang sahaja... Oklah, Ana cerita yang tak berapa free dulu ye... yang PERCUMA tu Ana simpan nak cerita hujung hujung sikit :)

Anda perlu ada sponsor/upline untuk mendaftar

Dalam hal ini, sekiranya anda mahu mendaftar sendiri sebagai ahli Shaklee di HQ atau mana-mana branch Shaklee, bolehlah menggunakan ID Shaklee Ana sebagai sponsor/upline anda.

Walaubagaimanapun, jika anda mahu pendaftaran itu dilakukan oleh Ana, sila hubungi Ana di 019-4640776 atau emel sahaja ke anaadnicollection@yahoo.com
 
 
Anda perlu membayar yuran pendaftaran keahlian
Yuran pendaftaran hanyalah RM75 bagi anda yang di Semenanjung dan RM85 bagi anda yang di Sabah/Sarawak. Anda boleh membuat pembayaran terus kepada pihak Shaklee sekiranya mendaftar sendiri di HQ atau mana-mana branch Shaklee dengan menggunakan ID Shaklee Ana sebagai sponsor/upline anda.

Boleh hubungi saya di 019-4640776 atau emel sahaja ke anaadnicollection@yahoo.com sekiranya mahu mendapatkan nombor akaun Ana jika mahukan pendaftaran dilakukan oleh Ana.

Anda perlu memberikan maklumat diri anda untuk didaftarkan sebagai ahli Shakle

Sila berikan; nama penuh anda dan pasangan anda (optional), nombor kad pengenalan anda dan pasangan anda (optional), email, alamat pos, nombor telefon serta nombor akaun untuk urusan kemasukan bonus (sekiranya layak); kepada Ana di 019-4640776 atau emel kepada anaadnicollection@yahoo.com

Anda akan mendapat memberkit Shaklee selepas itu dan sekiranya anda berdaftar di bawah keluarga Superb Shaklee, Ana akan masukkan anda ke dalam group Facebook kami yang ekslusif.
 
Keahlian adalah seumur hidup dan tidak perlu maintain points melainkan anda serius berbisnes.

Jadi ahli Shaklee PERCUMA?

Cara nak jadi ahli Shaklee secara PERCUMA

Ok.. sampai dah yang Ana nak cerita yang PERCUMA tu.... Seperti tajuk entri Ana yang kat atas tu, anda layak menjadi ahli Shaklee secara PERCUMA sekiranya anda membuat belian produk Shaklee sebanyak 200 UV. UV ini ialah mata (points) yang terdapat pada setiap produk Shaklee. 200 UV ini akan direct masuk ke dalam ID Shaklee anda seterusnya melayakkan anda untuk dapat cash rebate (bonus) pada bulan berikutnya.

Dan of course, keahlian PERCUMA bermakna anda tak perlu bayar RM75 atau RM85 di atas tadi :-)

Mana nak dapat 200 UV?
Boleh pilih salah satu cara di bawah.


  1. Belian produk Shaklee yang anda kongsi beli bersama kawan-kawan dan keluarga
  2. Belian 2 botol Vivix Shaklee
  3. Belian 3 kotak Collagen Powder Shaklee


 

* Minimum kelayakan bonus ialah UV terkumpul bulanan sebanyak 150 mata (points)

Jadi, bolehlah hubungi Ana untuk mendaftar keahlian Shaklee anda hari ini :-)

Boleh hubungi Ana di:
email :
anaadnicollection@yahoo.com
Fan Page FB :Cikgu Vitamin Ana(sila klik LIKE untuk info terkini)
SMS/Wechat/Whatapp : 019-4640776

Tiada ulasan:

Catat Ulasan