Tempat Makan Best di Kuala Perlis

with 0 Comment
Salam sayang semua... Masih ada entri yg nak dikongsikan ni...

Kali ni Ana nak kongsi tentang tempat makan yang paling best di Kuala Perlis ni... Haha... tempat ni Ana memang selalu pergi...

Di mana ye di Kuala Perlis tu? Tempat dia di KOMALAUT (Kompleks Makanan Laut).. Terletak di tepi pantai je...

Tempat Makan Best di Kuala Perlis

Dalam kompleks tu ada banyak kedai. Tapi yang paling sedap bagi tekak Ana ni adalah gerai no 6 Lynn Ikan Bakar... Slluuppp... Telan ayaq liuq bila sebut... Ikan bakar tu... Memang favourate tau... Mesti order kalau pergi makan di sini...

Tempat Makan Best di Kuala Perlis

Ana akan ambik juga sotong goreng tepung dan juga udang sambal petai... huhu... sedap beb... tak terkata lah.. hehe... Paling pentingnya, harga nya berpatutan... Antara semua kedai dalam komplex tu yang Ana dah rasa, di Lynn Ikan Bakar nilah yang paling murah... Murahdan paling sedap... Set lengkap tu...

Lagi satu yang Ana suka di sini adalah kemudahan yang serba serbi cukup. Ada surau untuk solat. Selalunya, Ana sekeluarga akan order dulu dan kemudian solat maghrib di surau.... Selesai solat, alhamdulillah... makanan dah siap terhidang... Kemudahan seperti tasdas pun ada... bersih dan dijaga rapi... memang terbaik...

Jadi, kalau singgah kuala perlis tu, mai singgah di Lynn Ikan Bakar ye... Petang dah buka dalam pukul 5.30 macam tu... Jangan lupa singgah tau... Rugi tak rasa beb... :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright Ana Adni Collection 2011. Dikuasakan oleh Blogger.

SEBARANG PERTANYAAN?

SEBARANG PERTANYAAN?
HUBUNGI ANA

Jom BerShaklee

Jom BerShaklee
Jom Order :)

Terima kasih, datang lagi...

JOM LIKE PAGE FACEBOOK ANA

JOM LIKE PAGE FACEBOOK ANA
CIKGU VITAMIN ANA

PROMO TAMBAHAN

PROMO TAMBAHAN
MAC 2015

PROMOSI HEBAT

PROMOSI HEBAT
MAC 2015

Popular Posts

Set Subur Lelaki/Wanita

Set Kurus Shaklee Yang Superb

Set Ibu Menyusu Kekal Slim

Set Bersalin/Berpantang Yg Hot!!

About Me

Foto saya

Salhana Arshad @ owner of Cikgu Vitamin Ana... Saya Pengedar Sah SHAKLEE seluruh Malaysia. SID saya 1077743. Inspirasi sihat, bahagia dan berjaya :)

Followers Google+ Mama Adni