VIVIX melambatkan proses penuaan

Salam sayang buat semua. Bersempena bulan promo VIVIX ni, Ana ingin kongsikan bagaimana VIVIX melambatkan proses penuaan kita.

Sebenarnya ramuan VIVIX yang ajaib ni adalah kuncinya. Ia dibangunkan selepas penyelidikan bertahun tahun. Hasilnya, VIVIX telah menunjukkan impak kepada 4 mekanisma penting penuaan pada tahap sellular.

VIVIX melambatkan proses penuaan

Apakah 4 mekanisma penuaan pada tahap sellular ni? Jom kita kupas lagi :)
  • Kerosakkan DNA
Setiap hari, setiap sel tubuh diserang oleh hampir sejuta serangan yang merosakkan DNA. Serangan serangan ini merosakkan pengkalan data genetik, menghasilkan satu 'typo' (kesilapan dari yg asal) yang akan mengganggu fungsi sel dan panjang umur.
Tetapi dengan VIVIX, ia mampu melindungi dan memperbaiki sellular DNA ini.

  • Pengawalan genetik
Pengawalan genetik menyumbangkan kepada kemerosotan umur pada tahap sellular. Dalam ujian klinikal VIVIX, menunjukkan ramuan VIVIX mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan tahap sellular.
  • Pengeluaran tenaga yang kian menurun oleh sel sel
Penjana tenaga di dalam sel menghasilkan tenaga yang kita perlukan. Apabila kecekapan penjana tenaga menurun fungsi sel turut menurun. Ramuan VIVIX ini menggalakkan pembentukan baru penjana tenaga untuk meningkatkan tahap tenaga di dalam sel.
  • Penimbunan protin AGE
Penimbunan berlebihan protin AGE (advanced glycation end products) boleh menyebabkan kerosakkan tahap sellular yang akan mengganggu keutuhan sel dan panjang umur.
Tetapi dengan ramuan VIVIX ini, 10 kali lebih kuat iaitu kandungan unik dalam anggur "muscadine" untuk melambatkan pembentukkan protin AGE.

Kesimpulannya, VIVIX mampu memberikan impak kepada 4 mekanisma utama penuaan pada tahap sellular:
  • Melindungi dan membaiki sellular DNA
  • Memberi impak positif kepada pengawalan genetik
  • Menggalakkan pembentukan baru penjana tenaga
  • Melambatkan pembentukkan protin AGE
Bestkan VIVIX ni... selain melambatkan proses penuaan, ia juga boleh memelihara kesihatan jantung, kesihatan otak, kesihatan sistem imun, kesihatan sendi, perlindungan antioksidan dan peningkatan tenaga pada tahap sellular.

Nak awet muda 25 tahun, bolehlah minum VIVIX ni. Pastinya kita akan awet muda 25 tahun tau... Berminat nak beli, boleh hubungi Ana @ ingin membuat pembelian terus tanpa melalui Ana boleh klik di sini ye....

Boleh hubungi Ana di:
Nor Salhana; Shaklee ID : 1077743
Fan Page FB : Cikgu Vitamin Ana (sila klik LIKE untuk info terkini)
SMS/Wechat/Whatapp : 019-4640776

Tiada ulasan:

Catat Ulasan