Awet muda dengan Collagen Powder Shaklee

with 0 Comment
Wanita dan cantik tidak dapat dipisahkan. Sebenarnya semakin usia kita meningkat, semakin banyak kedutan di muka yang akan muncul. Jadi, bagaimana cara yang terbaik untuk tampil lebih muda dari usia sebenar.

Ana ada caranya. Caranya adalah amalkan pengambilan Collagen Powder Shaklee. Ana cadangkan anda guna seeloknya 8 minggu untuk nampak hasil yang seungguh ketara. Tetapi ada juga pelanggan Ana yang gunakannya untuk sebulan sahaja dah nampak hasilnya.

Awet muda dengan Collagen Powder Shaklee


Sebenarnya, ia bergantung kepada tahap kesihatan kulit kita. Kalau kulit kita banyak jeragat, kusam dan banyak kedutan, maybe ia akan mengambil masa jugakan... tak kan lah makan makan je terus hilang jeragat dan kusam tu on the spot... huhu...

Jom baca apa yang Ana kongsikan tentang Collagen Powder dari Shaklee ni:


Semakin kita tua, tubuh badan kita menghasilkan semakin kurang kolagen. Ia mengakibatkan lebih banyak kedutan dan garis halus dimuka. Disamping itu juga, kulit pun semakin kendur. Selain faktor umur yang menyebabkan kerosakan kolagen dalam badan kita, faktor luar juga terlibat sama. Iaitu, kita boleh kehilangan kolagen badan dengan sinaran matahari, radikal bebas di udara, air dan nutrisi dan juga rokok.

Maka, untuk awet muda mari kita amalkan Collagen Powder Shaklee ni. Kita akan

TAMPAK LEBIH MUDA
  • kolagen juga mampu membantu menguatkan rambut dan merangsang pertumbuhan semula.
  • kuku akan jadi lebih kuat, bintik putih akan hilang, dan pangkal kuku akan mengekalkan warna yang sihat.
  • kulit akan kurang kering dan elastisiti akan bertambah baik. Kulit juga akan sembuh dengan cepat dan ini akan membantu mengurangkan parut.
  • Membantu menghilangkan tanda penuaan.
RASA LEBIH MUDA
  • kolagen juga penting untuk tulang. kolagen membatu menguatkan tulang dan mengurangkan kemungkinan tulang menjadi rapuh.
  • membantu mengurangkan geseran di sendi sendi
  • baik untuk mata. Kornea mata memerlukan kolagen untuk membantu mengekalkan otot mata supaya lebih anjal.
  • Memastikan otak sentiasa sihat. sel glya membekalkan nutrisi kepada otak dan ini disokong oleh kolagen. Amat penting untuk otak mendapat manfaat kolagen agar minda tetap berkeadaan baik semasa kita semakin menua.
Jadi, jom segera dapatkan Collagen Powder Shaklee untuk tampak muda dan rasa muda.
Hubungi Ana @ klik di sini untuk pembelian terus tanpa melalui Ana.

Boleh hubungi Ana di:
Nor Salhana; Shaklee ID : 1077743
Fan Page FB : Cikgu Vitamin Ana (sila klik LIKE untuk info terkini)
SMS/Wechat/Whatapp : 019-4640776

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright Ana Adni Collection 2011. Dikuasakan oleh Blogger.

SEBARANG PERTANYAAN?

SEBARANG PERTANYAAN?
HUBUNGI ANA

Jom BerShaklee

Jom BerShaklee
Jom Order :)

Terima kasih, datang lagi...

JOM LIKE PAGE FACEBOOK ANA

JOM LIKE PAGE FACEBOOK ANA
CIKGU VITAMIN ANA

PROMO TAMBAHAN

PROMO TAMBAHAN
MAC 2015

PROMOSI HEBAT

PROMOSI HEBAT
MAC 2015

Popular Posts

Set Subur Lelaki/Wanita

Set Kurus Shaklee Yang Superb

Set Ibu Menyusu Kekal Slim

Set Bersalin/Berpantang Yg Hot!!

About Me

Foto saya

Salhana Arshad @ owner of Cikgu Vitamin Ana... Saya Pengedar Sah SHAKLEE seluruh Malaysia. SID saya 1077743. Inspirasi sihat, bahagia dan berjaya :)

Followers Google+ Mama Adni