VIVIX kenapa mahal sangat?

Salam ramadhan semua :) Bertemu kita di bulan yg mulia ni dengan promo VIVIX.
 
Ramai yang pm, sms, wasap Ana, tanya pasal VIVIX... Semua terkejut dengan harganya yg FERARI tu... hehe.. Sebabnya VIVIX ni dari bahan terbaik dunia perubatan tau... kajiannya lagi dah beriban dan berjutan jutan... hehe...
 
Okay cakap pasal harga, why VIVIX harganya agak mahal berbanding tonik lain? Ok first kerana kandungan VIVIX tu sendiri yang sangat luar biasa.

VIVIX atau minuman botanikal ini dihasilkan oleh campuran ekstrak muscadine grape, polygonum cuspidatum, elderberry dan purple carrot.


Apa yang hebat sangat 4 sekawan ni? Jom kenal dulu...

1- ANGGUR MUSCADINE

VIVIX kenapa mahal sangat?
 

Anggur bukan sebarang anggur, takde jual kat kedai buah tepi jalan.

Satu-satunya anggur yg mempunyai lebih satu kromosom yg bermanfaat untuk kesihatan. Anggur ini mempunyai ciri-ciri untuk menghentikan bahan kimia yang menjadi penyebab kanser, juga sebagai anti-virus dan anti-bakteria.

Anggur muscadine dan bijinya adalah salah satu daripada sumber terbaik antioksidan dan mempunyai ciri anti-radang. Jika dibandingkan dengan anggur lain, ia mempunyai 40 kali ganda lebih polifenol yang terbukti berfaedah bagi kesihatan kardiovaskular, menurunkan tahap gula dalam darah selain melambatkan proses penuaan.

2- ELDERBERRY / Sambucus Nigra
 
VIVIX kenapa mahal sangat?

 
Berry yang bertaraf PREMIUM HIGH CLASS kalau dalam salasilah keluarga berry. Elderberry merupakan buah yang popular dan telah lama digunakan dalam perubatan tradisional.

Antara manfaat lain yang sangat penting dari jus elderberry adalah:

❤️ Kemampuannya untuk mencegah dan mengubati cancer, fakta ini dikaitkan dengan antioksidan yang terkandung di dalamnya.
❤️ Meningkatkan sistem imunisasi tubuh serta sangat membantu dalam mengubati penyakit AIDS dan cancer.
❤️ Berupaya untuk menurunkan kadar kolesterol untuk mencegah penyakit jantung.
❤️ Membantu mengatasi dan merawat masalah diabetes.
❤️ Meningkatkan kesihatan jantung dan ginjal.

3- PURPLE CARROT

VIVIX kenapa mahal sangat?

Purple carrot adalah sumber terbaik vitamin A dan mengandungi phytochemical termasuk lah carotenoids, phenolics, polyacetylenes, isocoumarins dan sesquiterpenes. Ia juga mengandungi anthocyanins, antioksidan yang mustajab. Anthocyanins bertindak sebagai anti-radang, anti-mikrob dan anti-carcinogen yang berupaya untuk mengurangkan risiko penyakit jantung.

Asid klorogenik adalah anti oksidan paling banyak dalam semua carrot termasuk lah Purple Carrot. Ia bertanggungjawab mengurangkan risiko penyakit diabetes.

4- POLYGONUM CUSPIDATUM (Knotweed Jepun)

VIVIX kenapa mahal sangat?

 
Sejenis tumbuhan perenial yang besar berasal dari asia, juga banyak ditemui di Amerika Utara dan Eropah. Knotweed jepun adalah sumber komersial Resveratrol.

Polygonum Cuspidatum banyak manfaat kesihatan dan digunakan untuk merumuskan supplement anti penuaan. Kesimpulan dari ujian demi ujian menunjukkan resveratrol di dalamnya membantu melambatkan proses penuaan, merendahkan kolesterol, merendahkan tekanan darah, meninggikan prestasi atlet dan mengurangkan berat badan.

Dah tahu keistimewaan VIVIX kan. Sebab tulah VIVIX ni juga dipanggil
Tonik Ajaib kerana kesannya yang terbukti sangat superb.
 
Dah jatuh cinta tak? jom dapatkan segera dari pengedar kesayangan anda ni...
 
Nak beli di sini pun boleh jugak :)

Boleh hubungi Ana di:
Nor Salhana; Shaklee ID : 1077743
Fan Page FB : Cikgu Vitamin Ana (sila klik LIKE untuk info terkini)
SMS/Wechat/Whatapp : 019-4640776

Tiada ulasan:

Catat Ulasan